Rekvizita měla svůj účel. Mirek je tváří občanského sdružení Onkomaják a jeho kampaně Střevo Tour zaměřené na prevencí rakoviny tlustého střeva a pomoc pacientům, kterým byla tato choroba diagnostikována. Proto chtěl udělat osvětu mezi svými seriálovými kolegy. Do osvěty se také aktivně zapojil. Kolegy maketou provázel a vysvětloval jim, co který útvar ve střevě znamená.
„O prevenci tohoto druhu rakoviny jsem ještě před pár lety moc nevěděl přesto, že mi právě na tuto chorobu kdysi zemřel tatínek. Ale díky tomu, že jsem poznal toto občanské sdružení a jeho kampaň, situace se změnila. Proto jsem i já sám absolvoval koloskopii, která dokáže odhalit problémy v tlustém střevě. Osvěty v oblasti prevence není nikdy dost a já jsem rád, že jsem k ní mohl také přispět,“ říkal Mirek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva