ČKP spolu se svými členskými pojišťovnami a jejich smluvními asistenčními společnostmi provozuje v rámci podílení se na předcházení vzniku škodných událostí v provozu na pozemních komunikacích Nehodové centrum pojišťoven (NCP). Jedná se o systém, který zajistí motoristovi přístup k předplaceným asistenčním službám od pojišťovny, i pokud si sám není schopný zavolat odtah vozidla, přičemž náklady spojené s odtahem jsou hrazeny v rámci předplacených asistenčních služeb z pojištění nepojízdného vozidla. Prostřednictvím NCP lze zajistit odtah nepojízdného vozidla i v situacích, kdy vozidlo tvořící překážku v silničním provozu nemá sjednané asistenční služby (např. nepojištěná nebo cizozemská vozidla).

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva