Reakce Státního pozemkového úřadu na článek v MF Dnes

06.11.2017 17:17

Státní pozemkový úřad (SPÚ) reaguje na polopravdy a účelově zkreslené informace, které dnes vyšly v MF Dnes ve článku „Úřad dal 4 miliony za reklamu".

Reakce Státního pozemkového úřadu na článek v MF Dnes
Foto: SPÚ
Popisek: Státní pozemkový úřad

SPÚ spolupracuje s marketingovou agenturou na činnostech, které žádný státní úřad nedokáže zajistit vlastními silami – jde o oblast tvorby profesionální grafiky letáků a brožur, programování, DTP, vlastnictví speciálních programů a počítačů, ve kterých jsou data připravována. Experti na komunikaci jsou běžně využívanými externími dodavateli ve velké části státní správy, podobně jako se využívají např. externí IT odborníci.

Od našich zaměstnanců na úrovni okresních poboček i krajských pracovišť máme zpětnou vazbu, že existuje výrazná poptávka mezi zemědělci, starosty a zastupiteli obcí ohledně jasných informací v brožurách a letácích - především o pozemkových úpravách či směnách pozemků, což se dotýká katastrálních území po celé ČR (13 000 katastrálních území). Nově do činností SPÚ přibyla problematika vodohospodářských staveb, závlah, sucha a eroze půdy – monitoringu eroze a sledování sucha prostřednictvím projektu Intersucho. Zde se naše kompetence prolínají s dalšími organizace jako je Ministerstvo zemědělství, Ministerstvo životního prostředí a ještě některé další státní instituce. I proto jsme přikročili ke zvýšené formě komunikace se širokou veřejností, protože té nejsou známy přesné kompetence jednotlivých organizací. Občané mnohdy mylně chodí na jiné státní instituce, protože nemají informace, který z těchto úřadů se jejich problematikou zabývá.

Právě pro tyto skupiny obyvatel jsou určeny naše komunikační kanály, primárně brožury a letáky (jedná se o desítky unikátních tiskovin). Dále komunikační web SPÚ pro laickou veřejnost, elektronický newsletter, který se posílá na všechny obce v ČR, dále probíhá propagace rovněž i přes sociální sítě.

MF Dnes píše o malém počtu fanoušků na Youtube kanálu. SPÚ videa nahrává primárně na svůj Facebookový profil, což si MF Dnes mohla lehce ověřit – např. video o komplexních pozemkových úpravách v Bludově má více než 17 tisíc zhlédnutí. Jen během letošního léta přibyly na facebookový profil i Youtube kanál čtyři nová videa.

Výběrové řízení probíhalo standardním způsobem dle Zákona o veřejných zakázkách, Jednalo se o podlimitní otevřené výběrové řízení, do něhož se tedy mohla přihlásit jakákoliv agentura.

Vítězná společnost splnila všechny zákonné náležitosti, které jsou kladeny na uchazeče o veřejnou zakázku dle Zákona o zadávání veřejných zakázek.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Paní poslankyně mám tento dotaz. Je vůbec možné, aby ministr vnitra Rakušan schválil migrační pakt v Bruselu, aniž by to předtím projednala poslanecká sněmovna. Vy poslanci, které jsme si my občané zvolili, aby vedli a spravovali tuto zem, ku prospěchu nás občanů, kteří si vás platíme, přece nejde o...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

České dráhy: Muzeum v Lužné u Rakovníka zahajuje turistickou sezónu

7:23 České dráhy: Muzeum v Lužné u Rakovníka zahajuje turistickou sezónu

Poslední dubnový víkend se poprvé v letošním roce otevře ČD Muzeum v Lužné u Rakovníka. Pro návštěvn…