Red Bull spouští nejmodernější B2B portál s podporou hybris software

03.12.2013 14:55 | Zprávy

Společnost hybris software, člen skupiny SAP a nejrychleji rostoucí poskytovatel komerčních platforem na světě, oznámila, že firma Red Bull spustila svůj nový globální portál pro správu B2B objednávek, postavený na řešení hybris B2B Commerce.

Red Bull spouští nejmodernější B2B portál s podporou hybris software
Foto: hybris
Popisek: Logo společnosti hybris

Tento portál, označovaný jako SOET 2.0 Solution, poskytuje globálním prodejcům a distributorům vysoce flexibilní řešení pro snadné a rychlé zadávání objednávek prostřednictvím různých komunikačních kanálů. Portál byl spuštěn v březnu 2013 a do celosvětového provozu byl uveden v červnu 2013. V současnosti se portál správy objednávek společnosti Red Bull, postavený na řešení B2B Commerce společnosti hybris, využívá v 79 zemích.

Společnost Red Bull založil Dietrich Mateschitz v polovině 80. let dvacátého století, inspirován tzv. funkčními nápoji z Dálného východu. Výrobky společnosti Red Bull jsou v současné době k mání ve více než 165 zemích světa. V rámci své globální růstové strategie hledala společnost řešení pro správu objednávek, které by jí poskytovalo veškeré možnosti stávajícího firemního řešení na flexibilní platformě. Před zvolením portálu společnosti hybris používala firma Red Bull nákladné interní řešení, s časově náročnou údržbou a bez možnosti škálování potřebného při rozšiřování obchodních činností a využívání většího množství různých obchodních kanálů. Společnost Red Bull kromě toho potřebovala řešení, které by umožňovalo rychlejší a účelnější realizaci nákupu z pohledu obchodníků a distributorů.

„Značka Red Bull je po celém světě velice známá a respektovaná. Potřebovali jsme takovou komerční platformu, která nám zajistí výjimečnou úroveň služeb pro naše odběratele v segmentu B2B,“ uvádí Christian Stoxreiter, vedoucí týmu pro obchodní aplikace společnosti Red Bull. „Díky pružnosti našeho nového a inovativního online obchodu pro B2B můžeme poskytovat uživatelské rozhraní, jež našim odběratelům umožňuje vysoce osobní způsob nakupování, a to na stejně pokročilé úrovni, jakou nabízejí ty nejlepší stránky online obchodů pro spotřebitele, které jsou naši odběratelé zvyklí používat.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Neslibujete vzdušné zámky?

- Jak přesně a za jak dlouho chcete zajistit 200 tisíc nových domovů? A přijde vám to dost? - Jaké daně chcete snížit a jak docílit zlevnění? Čeho? Protože drahé je vše! - Jak hodláte zatočit z korupcí? To už jste přeci slibovali - znamená to tedy, že jste tento slib nesplnili? - Jak chcete zajist...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nadace ČEZ: Čtyři nasvícené přechody zvýší bezpečnost chodců v Kosmonosích

16:26 Nadace ČEZ: Čtyři nasvícené přechody zvýší bezpečnost chodců v Kosmonosích

Hned čtyři přechody pro chodce v Kosmonosích jsou nově nasvícené díky finanční podpoře Nadace ČEZ. V…