Ředitelství silnic a dálnic zahajuje opravu druhé poloviny mostu na silnici I/6 u obce Hůrky u Karlových Varů

29.03.2016 18:03

V roce 2015 byla odbourána levá polovina mostu ve směru Kalovy Vary – Praha a nahrazena novou mostní konstrukcí. Dnes byly zahájeny stavební práce na druhé polovině mostu.

Ředitelství silnic a dálnic zahajuje opravu druhé poloviny mostu na silnici I/6 u obce Hůrky u Karlových Varů
Foto: ŘSD
Popisek: Logo ŘSD

Most se nachází na silnici I/6 v km 108,7. Objekt je v blízkosti obce Hůrky u Karlových Varů.

Vedení dopravy:

Pro jízdu od Karlových Varů ke staveništi i za místem stavby dále do kopce jsou k dispozici dva jízdní pruhy o šířce 3,50 až 3,75 m. Již od výjezdu z Karlových Varů bude provoz těžkých vozidel dovolen pouze v pravém jízdním pruhu. Před staveništěm bude postupně snížena rychlost jízdy až na 30 km/hod a těsně před příjezdem ke staveništi bude provoz z obou pruhů stažen do levého jízdního pruhu, který bude použit pro průjezd staveništěm. V zúženém místě u mostu jsou jízdní pruhy v okolí staveniště v celkové délce asi 75 m upraveny do přímého směru, aby se dosáhlo co možná nejvíce plynulého průjezdu zúženým místem.

Pro jízdu do Karlových Varů bude stejně jako za běžných podmínek využíván jeden jízdní pruh. Také v tomto směru bude v průjezdu přes most jízdní pruh upraven do přímého směru. Rychlost jízdy bude před staveništěm snížena dopravním značením až na 30 km/hod a v průjezdu staveništěm bude zajištěna snížená rychlost průjezdem přes dvě vyfrézované plochy v povrchu vozovky před mostem v obou směrech.

Z důvodu bezpečnosti nelze vpustit do uzavírky dva kamiony jedoucí proti sobě. Před vjezdem do prostoru staveniště bude doprava řízena pracovníky zhotovitele, kteří zajistí, aby tato situace nenastala. Během nočního provozu bude doprava řízena kyvadlově světelným signalizačním zařízením.

Noční provoz je pro účely této stavby určen pro dobu od 22.00 hodin do 5.00 hodin.

V této době bude provoz přes staveniště veden v jednom jízdním pruhu (podél římsy hotové části nového mostu) a bude řízen světelným signalizačním zařízením. Druhý pruh procházející staveništěm bude na dobu nočního provozu uzavřen příčnou závorou. Uzavření tohoto pruhu (přilehlého ke staveništi) bude na dobu nočního provozu provedeno z obou stran.

Stavební práce budou dle předpokladu probíhat do 30. 06. 2016.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Lucie Potůčková byl položen dotaz

Jak je to s tou výjimkou?

I kdybysme pro teď měli výjimku z migračního paktu. Na jak dlouho by platila? Jak dlouho předpokládáte, že tu budou uprchlíci z Ukrajiny? Co když se z nich po čase stanou občané ČR? A proč bysme měli mít výjimku zrovna my, když uprchlíci (ne třeba z Ukrajiny) jsou i v jiných státech, ale třeba Ukraj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP má svůj první průjezdný lakovací box pro vícečlánkové tramvaje

19:15 DPP má svůj první průjezdný lakovací box pro vícečlánkové tramvaje

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) v Opravně tramvají v Ústředních dílnách v Hostivaři uvedl do prov…