Reklama na Prima on-line je třikrát efektivnější než jinde

16.06.2012 10:59

Kampaně klientů na portálech rodiny PRIMA ON-LINE mají třikrát efektivnější CTR (poměr mezi počtem zobrazení reklamy a kliknutí na ni) než na jiných webech v České republice.

Reklama na Prima on-line je třikrát efektivnější než jinde
Foto: iprima.cz
Popisek: Loga TV Prima

Dokazují to aktuální čísla iBillboard a Gemius – viz tabulka. Především přes video a brandingy dokáže PRIMA ON-LINE klientům přivést velké množství potenciálních zákazníků na jejich webové stránky. „Máme vyprofilované služby podle cílových skupin s kvalitním obsahem a omezený počet reklamních formátů na stránce a jejich rozmístění,” vysvětluje Petr Jelínek, vedoucí on-line prodeje.
 
 Vysoké CTR pozitivně ovlivňuje i to, že na portály Primy chodí lidé především za zábavou a jsou proto ochotnější nechat se oslovit reklamou. „Máme kvalitní a profesionální obsah, produkt inzerenta je tak vnímán při pozitivním zážitku, a to jistě hraje také zásadní roli,” dodává Petr Jelínek.
  
 „Naše výhoda je, že dokážeme efektivně nakombinovat naše video reklamy s bannery a reklamními články, kampaň ušijeme klientům na míru včetně nabídky balíčků s televizními formáty,” doplňuje Daniel Grunt, ředitel PRIMA ON-LINE.
 
 Rodinu PRIMA ON-LINE úspěšně reprezentuje především bulvární portál prima-STYLE.cz, milovníci kvalitního a zdravého vaření najdou to nejlepší na prima-fresh.cz, a tím nekončíme. Další portál už teď míří na „on-line porodní sál”.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Radim Fiala byl položen dotaz

Pravda o zeleném šílenství pro ĆR

Pane Fialo, díky za vaši iniciativu, tak, aby se občané dozvěděli pravdu. Jen mě mrzí, že konference proběhne v poslanecké sněmovně , tyto opravdové odborníky bychom měli slyšet v diskusi bud ve veřejnoprávní české televizi, kterou si všichni platíme, nebo v jiné komerční televizi, ale obávám se, že...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Národní knihovna: Podpis memoranda o spolupráci

22:04 Národní knihovna: Podpis memoranda o spolupráci

Místopředseda vlády pro digitalizaci Ivan Bartoš podepsal 29. května 2024 Memorandum o spolupráci s …