V rámci stavby byly provedeny úpravy železničního svršku a spodku u traťových a staničních kolejí, výměna kolejového roštu, výstavba nových nástupišť, přestavba stávajících železničních stanic i přejezdů a obnova sdělovací a zabezpečovací techniky. Došlo také k úpravám kabelizace, reprofilaci odvodňovacích příkopů a sanaci kolejového lože a vybraných propustků.
„Přínosem revitalizace je především zvýšení jízdního komfortu a bezpečnosti na trati. Cestující jistě ocení také zkrácení jízdních dob i pohodlnější a bezpečnější pohyb na nově vybudovaných nástupištích,“ shrnul pozitivní dopady stavby generální ředitel SŽDC Pavel Surý.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva