Smyslem dvou workshopů se zastávkami v Busanu a Soulu byla obchodní prezentace středoevropských partnerů pro korejské tour operátory, místní cestovní kancelářemi a zástupce médií.
Hlavním partnerem road show byla letecká společnost ČSA, za Českou republiku byly dále přítomny hotelové řetězce Accor hotels, Clarion, Jan Hotels a zástupci pražských hotelů Yasmin či Alchymist mířící na korejský a asijský trh. Do Koreje ale přijely i společnosti, které se s tamním trhem teprve seznamují, např. Outlet Fashion Arena nebo restaurant Bellavista. Některé společnosti navíc využily návaznosti road show na veletrh největšího tour operátora na trhu Hana Tour Travel Show (5. - 7. června, KINTEX,Ilsan) k účasti na stánku pod hlavičkou České republiky.
Incomingové společnosti zastupovali silní mezinárodní partneři - vídeňský Pegasus (se zastoupením v Praze i Budapešti) či Eastern Europe Tour.net. „Korejský trh je náročný a specifický, zejména menší incomingové společnosti se na něm hůře prosazují proti korejským konkurentům sídlícím již přímo v Praze či ve Vídni. I proto sledujeme trend, kdy se poskytovatelé turistických produktů či dokonce hotely sami prezentují před korejskými tour operátory přímo v Koreji, aby se dostali na zdejší trh,“ uvádí Michal Procházka, ředitel zahraničního zastoupení agentury CzechTourism v Soulu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva