SČS se dlouhodobě zaměřuje na agresivní obchodní praktiky při nabídkových akcích a prodejích organizovaných mimo provozovny, kdy často dochází nevybíravým způsobem k nátlaku, který mnozí senioři neustojí a nakupují zboží, které nechtějí. Odstoupení od smlouvy je pro ně vzhledem k podmínkám smluv velmi komplikované, anebo i nemožné. I přes veškeré informování seniorů prostřednictvím kampaní a přednášek v předešlých letech se však situace příliš nelepší.
Reakcí SČS na tuto situaci je ‚třetí ročník‘ osvětové kampaně, zaměřený – s podporou Ministerstva průmyslu a obchodu - na specifické téma agresivních praktik při nabídkových akcích. „Bohužel nutno konstatovat, že k těmto nekalým praktikám při nabídkových akcích bohužel stále dochází i přes změny v zákonech, které tomu mají zabránit a obchodníci se začínají uchylovat například k pořádání nabídkových akcí prostřednictvím zahraničních zájezdů, kde opět nutí klienty k nákupu předraženého zboží“, uvádí k tomu Lenka Bergmannová, projektová manažerka SČS.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva