SDP ČR: Dopravní podniky podporují osvětovou kampaň Suchej únor

22.01.2021 13:30 | Zprávy

V únoru proběhne již devátý ročník tradiční kampaně, která pomáhá široké veřejnosti prověřit její vztah k alkoholu a změnit zaběhlé návyky. Loňského ročníku se podle průzkumů zúčastnilo až 9 % dospělé populace. Rok 2021 přináší zásadní kvalitativní změnu – knihu Suchej únor, která na 416 pečlivě vydestilovaných stranách představuje alkohol ve všech jeho společenských rolích.

SDP ČR: Dopravní podniky podporují osvětovou kampaň Suchej únor
Foto: sdp-cr.cz
Popisek: Sdružení dopravních podniků - logo

„Podpořit kampaň Suchej únor nám přišlo velmi přirozené,“ říká Tomáš Pelikán, předseda SDP ČR a dodává: „Vždyť kontroly na alkohol jsou v dopravních podnicích na denním pořádku, naši řidiči je podstupují namátkově nejen před zahájením směny, ale i v průběhu dne a edukace v této oblasti není nikdy dost.“

Suchej únor umožňuje účastníkům dát si na jeden měsíc od alkoholu odstup. Díky tomu mohou poznat, jak moc své pití ovládají a jak moc alkohol ovládá je. Z výsledku testů nezávislosti vytvořeném ve spolupráci s NUDZ (Národní ústav duševního zdraví), který v únoru 2020 vyplnilo přes 25 000 osob, vyplynulo ze vzorku 700 účastníků, že 4 měsíce po akci zvolní s pitím přes 53 % účastníků Suchého února.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Letní odstávky ČEZ Teplárenské na Trutnovsku

16:26 ČEZ: Letní odstávky ČEZ Teplárenské na Trutnovsku

Pravidelné letní odstávky jsou naplánovány na Trutnovsku. Během nich dojde na klasickou kontrolu a ú…