Soutěž MANAŽER ROKU vstoupila právě do fáze nominací a již nyní se do ní přihlásilo několik desítek osobností úspěšných firem. Potenciál vyššího počtu finalistů je přitom poměrně velký. V letošním roce se totiž soutěž zaměří nejen na podporu a zviditelnění vítězů a TOP desítku těch nejlepších, ale i na jednotlivá odvětví a jejich nejkvalitnější zástupce. Její organizátoři proto intenzivně oslovují zástupce jednotlivých odvětvových svazů a asociací s nabídkou, aby do pomyslného klání vybrali své nejlepší představitele a využili přínosu soutěže. O něm se vítězní manažeři odvětví vyjadřují velmi pochvalně a shodují se v tom, že jejím největším přínosem je setkávání se jak mezi lidmi ze samotných odvětví, tak zejména z jiných oblastí podnikání.
„Největším přínosem soutěže je možnost přenosu zkušeností mezi různorodými obory podnikání, což je zdrojem inspirace,“ říká generální ředitel a jednatel Třineckých železáren Jan Czudek a vítězný manažer z loňského ročníku v odvětví Výroba kovů a hutních výrobků. Stejný názor má Jiří Holoubek, předseda představenstva a výkonný ředitel společnosti ELCOM a také nejlepší manažer v oboru Výroba elektrických přístrojů a zařízení. „Přínos soutěže vidím zejména v setkáních a komunikaci s manažery jiných průmyslových odvětví a dalších oblastí,“ potvrzuje Jiří Hloubek, který je také členem představenstva Svazu průmyslu a dopravy ČR.
Na stejné vlně se nesou i vyjádření absolutní vítězky soutěže a vítězky v odvětví Výroba modelů, nástrojů a nářadí Zuzany Ceralové Petrofové, ředitelky a jednatelky PETROF, nebo generálního ředitele a předsedy představenstva společnosti KOH-I-NOOR Holding Vlastislava Břízy - vítěze v kategorii Výroba a zpracování dřeva, a řady dalších úspěšných manažerů.
Osobitým způsobem vyjádřil svůj pohled na smysl soutěže generální ředitel AGRO Jesenice u Prahy Josef Kubiš, který se stal nejlepším manažerem v oblasti zemědělství. „Soutěž MANAŽER ROKU je jedna z mála, která seznamuje veřejnost s kladnými vzory, na rozdíl od politiků, že se dá i slušně podnikat a nemusí se jen krást a podvádět. Dobré příklady táhnou a takových soutěží je třeba více: ukázat veřejnosti, že na to máme a nemusíme mít pořád blbou náladu,“ tvrdí Josef Kubiš.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva