SÚKL informuje o změnách v souvislosti s přechodem na nový IS eRecept

19.07.2017 10:35

Pro všechny stávající subjekty, které pro komunikaci s CÚER používají routery, dojde s přechodem na nový IS eRecept ke změně.

SÚKL informuje o změnách v souvislosti s přechodem na nový IS eRecept
Foto: SÚKL
Popisek: SÚKL

Tento nový systém eRecept již pro komunikaci routery nebude využívat, ale pro zajištění funkčnosti je nutné mít nainstalovaný SSL certifikát.

Tento certifikát je možné si stáhnout na stránkách https://pristupy.sukl.cz/ , kde je k dispozici i návod, jak postupovat.

Lékárny si musí tento certifikát zajistit nejpozději do 31. 7. 2017, jeho instalace musí proběhnout současně s implementací změn v SW lékárny. Doporučujeme kontaktovat svého dodavatele SW a domluvit se s ním na postupu a načasování této změny.

Pro ostatní zařízení, která používala router, je termín pro zajištění SSL certifikátu do 14. 8. 2017. Instalace musí proběhnou stejně jako u lékáren současně se změnou ambulantního nebo nemocničního SW. Opět doporučujeme kontaktovat svého dodavatele SW a domluvit se s ním na postupu a načasování této změny.

Pro jednotlivé uživatele nejsou žádné změny třeba. Uživatelé (lékárníci i lékaři) i nadále používají svoje přístupové údaje a svůj kvalifikovaný osobní certifikát jako dosud.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Andrej Babiš byl položen dotaz

dobrý den, sdělte prosím, jak to bylo:

viz: https://aeronet.cz/news/sok-pred-vanoci-vsechno-je-jinak-podle-dokumentu-hlasovala-pro-globalni-kompakt-cela-ceska-vlada-nikdo-se-nezdrzel-hlasovani-a-nikdo-nebyl-proti-ministr-zahranici-tomas-petricek-rekl/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Evropa vyslyšela požadavky českých podnikatelů

16:05 Hospodářská komora: Evropa vyslyšela požadavky českých podnikatelů

Prioritou nové Evropské komise by se mohlo stát snížení administrativní zátěže podnikatelů. Tu býval…