Aktuálně proto vypisuje veřejnou zakázku na zhotovení projektové dokumentace pro stavební povolení a projektové dokumentace pro provádění stavby. Hlavním přínosem obou akcí bude úspora času při křižování vlaků, které se dosáhne jak rekonstrukcí zabezpečovacích zařízení, tak i zvýšením rychlosti ve staničních kolejích.
Náplní obou připravovaných staveb je rekonstrukce kolejiště ve stanicích, včetně železničního spodku, vnějších a ostrovních nástupišť, a výstavba přístupových komunikací s bezbariérovým přístupem. V návaznosti na tyto úpravy dojde ke zřízení nových podchodů. V Chrastavě bude vyústěn směrem k průmyslové zóně, v Hrádku nad Nisou pak bude končit pro zajištění lepších přestupních vazeb v prostoru autobusového terminálu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva