Sdružení českých spotřebitelů: Klamavá reklama

14.09.2012 10:00 | Zprávy

Edukace mládeže ve věcech spotřebitelských zájmů.

Sdružení českých spotřebitelů: Klamavá reklama
Foto: red
Popisek: Sdružení českých spotřebitelů

Cíl Sdružení českých spotřebitelů (SČS) vyjadřuje krédo „JEN POUČENÝ SPOTŘEBITEL SE MŮŽE ÚČINNĚ CHRÁNIT“. Ve svých aktivitách se sdružení zaměřuje na vzdělávání různých cílových skupin v různých oblastech ochrany spotřebitelských zájmů a práv.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Tomio Okamura byl položen dotaz

EU

Kritizujete EU neustále, oprávněně, ale proč jste slevili z vašeho požadavku na referendum o vystoupení? Nebo bude? A můžete jinak, když budete ve vládě zabránit tomu, aby nám EU zdražovala život?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Liberální institut: Výzva k deregulaci a posílení konkurenceschopnosti

16:13 Liberální institut: Výzva k deregulaci a posílení konkurenceschopnosti

Dokument vyzývá k akci a nastiňuje konkrétní návrhy na snížení regulační zátěže v Evropě a oživení j…