Celkem týdenní program zahájila v pondělí 20. července generální ředitelka Monika Palatková, a ředitelka odboru cestovního ruchu ministerstva pro místní rozvoj Jitka Mattyašovská.
„Význam každoročního setkání se všemi řediteli našich zahraničních zastoupení spatřujeme kromě finalizace marketingového plánování na příští rok především v navázání vztahů mezi jednotlivými zdrojovými trhy a konkrétními partnery v České republice, kterým můžeme pomoci vstoupit na daný trh. Našim cílem je budovat silnější pro-obchodní přínos“, komentovala Monika Palatková, generální ředitelka CzechTourism.
Pražského Travel Trade Day se zúčastnilo přes 120 společností, které si mohly vybrat ze seminářů, workshopu nebo networkingového večera. Mezi účastníky byli například Národní divadlo, Letiště Praha, ČSA nebo Pražská informační služba.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva