„Do konce letošního roku by měl zákazník obdržet prvních pět trolejbusů. Další dodávky budou rozloženy během let 2019 až 2022. Jedná se o moderní dvanáctimetrové trolejbusy v nové karosérie. Vozy budou plně klimatizované, vybavené kamerovým systémem a novým inovovaným systémem osvětlení interiéru. Bateriový systém ze Škody Electric zajistí plnohodnotný pojezd vozidel v částech trati bez trakčního vedení a jejich zpětné dobíjení během jízdy na troleji,“ vysvětluje obchodní manažer Škody Electric Pavel Kuch.
Hlavním z rozhodujících faktorů úspěchu škodovky ve Francii je i vysoká spokojenost zákazníků s kvalitou a spolehlivostí trakčního systému Škoda s bateriemi pro autonomní pojezd, který je využívaný u řady dodaných parciálních trolejbusů Škoda do italského Cagliari, španělského Castellonu, Budapešti či mnoha českých měst.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva