Škoda Transportation: Pars Nova připravuje investice e výši půl miliardy

14.08.2020 10:53 | Zprávy

Společnost Pars nova patřící do skupiny Škoda Transportation bude v příštích čtyřech letech investovat do výrobního areálu 460 milionů Kč. Investice budou zaměřeny na rozšíření výrobních kapacit o 35 % oproti současnosti a další technologickou modernizaci areálu. Skupina Škoda Transportation tím pokračuje v miliardových investicích do vylepšení svých výrobních základen.

Škoda Transportation: Pars Nova připravuje investice e výši půl miliardy
Foto: Škoda Transportation
Popisek: Škoda Transportation

„Daří se nám naplňovat naši dlouhodobou strategii, v jejímž rámci dochází také k navyšování výrobních kapacit. Mimo masivních investic v Ostravě a Plzni nyní připravujeme investici v hodnotě téměr půl miliardy do navýšení kapacit a modernizace areálu v šumperské společnosti Pars nova. S rozšiřováním kapacit bude také docházet k náboru nových zaměstnanců,“ sděluje předseda představenstva a prezident skupiny Škoda Transportation Petr Brzezina. V Plzni Škoda Transportation již začala s výstavbou nového výrobního a zkušebního zázemí a díky tomuto rozšíření za více než 800 milionů korun postupně přijme více než tisíc nových zaměstnanců. V Ostravě se zase firma Škoda Vagonka díky investici jedné miliardy korun rozroste na dvojnásobek plochy, postaví se například nová lakovna, moderní obráběcí centrum nebo výrobní linky.

Škoda pod novým vlastníkem, skupinou PPF, prochází díky nově získaným zakázkám obdobím zásadního růstu. „Díky obchodním úspěchům máme k realizaci připravené zakázky v hodnotě zhruba 65 miliard korun,“ upřesňuje Petr Brzezina. Firma díky tomu může masivně investovat do navyšování kapacity výroby, vývoje, výzkumu a s tím souvisejícímu náboru nových zaměstnanců. Skupina Škoda patří k technologickým lídrům v oboru a v místech, kde působí, přináší sofistikovanou výrobu s vysokou přidanou hodnotou.

Významná investice čeká i Pars nova. „Potřebujeme výrazně navýšit kapacitu výroby a inovovat technologie, abychom mohli uspokojit rostoucí poptávku po modernizacích, opravách a také kvůli další práci v rámci skupiny Škoda Transportation,“ říká Aleš Měrka, generální ředitel a člen představenstva Pars nova a dodává: „Investiční výstavba v naší společnosti byla zahájena prodloužením zkušebny a přejímací haly, kterou plánujeme dokončit do konce letošního roku. Dále jsme zahájili komplexní modernizaci provozu v hlavní výrobní hale a připravujeme investici do nové opravny podvozků a kolovky. Investicemi si klademe za cíl získat až sedmnáct nových kolejových stání a novou linku na opravu podvozků.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

JUDr. Jiří Pospíšil byl položen dotaz

Proč jste se rozhodl kandidovat na poslední chvíli?

Co vás k tomu přimělo? A proč jste nekandidoval na předsedu? Je vůbec zvláštní, že byl na předsedu jen jeden kandidát, nemyslíte? Nesvědčí to dost o tom, že na tom nejste dobře, o čemž svědčí i vaše oslabení ve volbách a celkové preference, podle níž byste ve sněmovně bez ODS vůbec nebyli?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČSÚ: Podíl penzijních nároků na HDP v roce 2024 mírně klesl

16:08 ČSÚ: Podíl penzijních nároků na HDP v roce 2024 mírně klesl

Celková hodnota penzijních nároků ke konci roku 2024 dosáhla úrovně 279,7 % HDP, což představuje opr…