„Technickým provedením patří nové teplické trolejbusy k absolutní špičce v tom, co Škodovka nabízí,“ upřesnil obchodní manažer Škody Electric Radek Kapr. Pohon na trakční baterie umožňuje standardně dojezd 12 kilometrů, samozřejmostí je i plnohodnotná klimatizace celého vozu a kamerový systém sledující interiér a nejbližší okolí vně každého trolejbusu.
Aktuální kontrakt navazuje na předchozí dodávky Škodovky pro toto severočeské město. Poslední dodávka byla v roce 2019, kdy byla dodána dvojice vozidel typu 32Tr a jeden v kloubové verzi s typovým označením 33Tr. Tyto vozy byly dodány jako standardní trolejbusy, tedy bez trakčních baterií. Celkem je v Teplicích provozováno 35 trolejbusů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva