„Trolejbusy jsou navržené v řešení metrostyle. Jedná se o charakteristický futuristický design a aktuální trend uplatňovaný u trolejbusů i autobusů v západní Evropě. Čelo trolejbusu je podobné svým vzhledem tramvaji a zbytek vozidla je moderní verze klasické trolejbusové karosérie,“ říká obchodní manažer Škody Electric Pavel Kuch.
Finálním dodavatelem vozidel bude sice společnost Solaris, ale kompletní montáž se bude odehrávat ve výrobním závodě Škody v Plzni. Trolejbusy určené pro Castellon mají dvanáctimetrové nízkopodlažní provedení. Zajímavostí je, že Škoda Electric pro tato vozidla dodá i elektrovýzbroj se speciálními bateriemi pro nezávislý pojezd. Vozidla tak budou moci jezdit i v místech, kde není elektrické vedení. „Navíc systém umožňuje dobíjení baterií během jízdy, čímž umožní plynulost provozu na trakci i mimo ní,“ upozorňuje Pavel Kuch.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva