„Tendr pro Varšavu byl jeden z nejnáročnějších, kterých jsme se zúčastnili. Podařilo se nám uspět v konkurenci firem jako Alstom, Pesa, Hyundai Rotem a konsorcia Solaris-Stadler. V podstatě jsme museli podat nabídku na tři typy vozidel současně. Naše společnost počítala s finální montáží v Polsku a rovněž se zapojením mnoha kvalitních polských firem v rámci subdodávek. I když jsme podali nejlepší nabídku a v tendru jsme byli vyhodnoceni jako vítěz, polská strana se jej rozhodla zrušit. Vzhledem k tomu, že se někteří další účastníci tendru odvolali, stále existuje šance, že tendr bude obnoven. My jsme připraveni s magistrátem a dopravním podnikem jednat o vylepšení naší cenové nabídky, a to tak, aby Varšava mohla vyčerpat dotace z EU a obdržet tramvaje v rámci této dotační perspektivy, “ říká Wojciech Grzonka, ředitel dceřiné společnosti Škody Transportation v Polsku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
Polsko , tendr , Škoda Transportation , TZ
autor: Tisková zpráva
Tvrdíte, že je celá ta kauza smyšlená a politicky účelová.
To jako, že někdo vaší expartnerku podplatil nebo já nevím co jí slíbili, aby vás teď obvinila? A kde se teda vzaly ty e-maily, kde se k násilí doznáváte? Já upřímně nevím, čemu věřit, protože evidentně nějaké důkazy asi jsou, ale to načasování obvinění je zvláštní, i když teda mohla s ním přijít už...
Další články z rubriky

7:23 Úřad vlády: Rozvodová novela posiluje ochranu ohrožených dětí
Odborníci se shodli, že tzv. rozvodová novela je klíčový a žádoucí krok k posílení ochrany dětí a mo…