Televizní skupina Barrandov učinila další významný krok k posílení svého postavení. Od prvního ledna mění název televizní stanice Barrandov MUZIKA na Barrandov FAMILY, a právě s tímto kanálem má v plánu upoutat diváky také na Slovensku. Na tento trh vstoupilo už v loňském roce vydavatelství Empresa Media, které patří do mediálního impéria Jaromíra Soukupa, a to s magazíny Exkluziv a Interview.
Nová stanice by měla svým programem oslovit širokou cílovou skupinu, přibližně polovinu obsahu bude tvořit vlastní tvorba Skupiny Barrandov. Druhá část bude tvořena akviziční tvorbou, televizní skupina Barrandov uzavřela před koncem roku několik zásadních kontraktů s dodavateli obsahu, patří mezi ně FremantleMedia nebo NBC Universal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva