Skupina Barrandov pokořila další rekord

26.06.2017 17:50

Rovněž v minulém týdnu pokračovaly stanice televizní Skupiny Barrandov v růstu a dosáhly nových vrcholů. Jejich souhrnný podíl na sledovanosti se vyšplhal na hodnotu 9,9 procenta, čímž dosáhl absolutního rekordu. Hlavním tahounem byl především „narozeninový“ díl Nebezpečných vztahů a politickodiskusní pořad TÝDEN s prezidentem, který se stal v uplynulém týdnu nejsledovanějším pořadem podobného typu ze všech českých plnoformátových televizních stanic.

Skupina Barrandov pokořila další rekord
Foto: TV Barrandov
Popisek: TV Barrandov
reklama

Jasně nejsledovanějšími pořady byly sobotní speciál Honza Musil slaví 50, jejž si nenechalo ujít 339 tisíc diváků. Politickodiskusní pořad TÝDEN s prezidentem, který moderuje generální ředitel TV Barrandov Jaromír Soukup, svou čtvrteční premiérou a sobotní reprízou oslovil 542 tisíc diváků a stal se tak vůbec nejúspěšnějším pořadem ve své kategorii na českých plnoformátových televizích v uplynulém týdnu.

Co se týká zvyšování podílu sledovanosti, je Skupina Barrandov již dlouhodobě jednoznačnou jedničkou na trhu. Největší vliv na této vzrůstající tendenci má především hlavní kanál skupiny – TV Barrandov –, který vykázal své rekordní týdenní maximum 7,1 procenta. Mimořádných úspěchů a dvou historicky nejlepších výsledků dosáhla skupina v pátek – 10,6 procenta – a především v sobotu – 11,7 procenta. Do pozice jasné jedničky hlavní kanál vyšvihly především mimořádně dobré Naše zprávy – 15 procent – a pořad Jak to dopadlo!? – 8,5 procenta.

„Velmi nás těší to, že nejde o pouhý výkyv směrem nahoru, ale zcela jasně o dlouhodobý trend. Jsme rádi, že naši diváci umějí ocenit naši snahu o nové atraktivní pořady z vlastní produkce,“ okomentoval úspěch stanic generální ředitel TV Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromír Soukup.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: komerční tisková zpráva
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Muzeum skla a bižuterie spouští online aktivity pro návštěvníky

22:11 Muzeum skla a bižuterie spouští online aktivity pro návštěvníky

Muzeum skla a bižuterie v Jablonci nad Nisou je sice z důvodu vládních opatření uzavřeno, přesto je …