Slevové kódy jsou stále oblíbenější, vyplývá z průzkumu společnosti Promo-Codes

27.06.2023 13:13 | Komerční článek

Stále více webových stránek nabízí propagační kódy pro nákupy online. Je to skvělý způsob, jak novým zákazníkům představit značky. Jaké slevové kódy a digitální kupony vyhledávají čeští spotřebitelé?

Slevové kódy jsou stále oblíbenější, vyplývá z průzkumu společnosti Promo-Codes
Foto: Hans Štembera
Popisek: Obuv, ilustrační foto

S blížící se nákupní prázdninovou sezónou plnou letních dovolených stále více značek nabízí slevové kódy na své vlastní produkty – na popularitě v tomto období stoupají zejména slevové kupony a kódy na sezónní oblečení a obuv, sportovní vybavení a kosmetiku. Podle odborníků z Promo-Codes využívá sezónní slevové nabídky v podobě promo kódů a digitálních kuponů každý druhý Čech.

Značky propagační kódy na své zboží nabízí prostřednictvím různých kanálů, ať už se jedná o rozesílání newsletteru a upozornění na sociálních sítích nebo uveřejnění slevových kódů přímo na hlavních stránkách e-shopu.

Slevové kódy jsou pro obchodníků druhou šancí, jak podnítit koupi

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: komerční tisková zpráva

ČT

Jak byste chtěli řešit financování ČT? Pokud to bude z rozpočtu, nebude to prašť jako uhoď? PS: Vím, že nejste poslankyně, ale ptám se vás, protože jste o poplatcích sama začala mluvit (četla jsem váš článek)

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Poštovní Ježíšek na Božím Daru

22:03 Česká pošta: Poštovní Ježíšek na Božím Daru

Listovní zásilky na poště Partner na Božím Daru jsou v letošním roce oráženy od 1. do 23. prosince.