S blížící se nákupní prázdninovou sezónou plnou letních dovolených stále více značek nabízí slevové kódy na své vlastní produkty – na popularitě v tomto období stoupají zejména slevové kupony a kódy na sezónní oblečení a obuv, sportovní vybavení a kosmetiku. Podle odborníků z Promo-Codes využívá sezónní slevové nabídky v podobě promo kódů a digitálních kuponů každý druhý Čech.
Značky propagační kódy na své zboží nabízí prostřednictvím různých kanálů, ať už se jedná o rozesílání newsletteru a upozornění na sociálních sítích nebo uveřejnění slevových kódů přímo na hlavních stránkách e-shopu.
Slevové kódy jsou pro obchodníků druhou šancí, jak podnítit koupi

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu
Velkou proměnou prochází v současné době výrobní technologie v Areálu Třeboradice, a.s., ze Skupiny …
- 7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil