Slevové kódy jsou stále oblíbenější, vyplývá z průzkumu společnosti Promo-Codes

27.06.2023 13:13 | Komerční článek

Stále více webových stránek nabízí propagační kódy pro nákupy online. Je to skvělý způsob, jak novým zákazníkům představit značky. Jaké slevové kódy a digitální kupony vyhledávají čeští spotřebitelé?

Slevové kódy jsou stále oblíbenější, vyplývá z průzkumu společnosti Promo-Codes
Foto: Hans Štembera
Popisek: Obuv, ilustrační foto

S blížící se nákupní prázdninovou sezónou plnou letních dovolených stále více značek nabízí slevové kódy na své vlastní produkty – na popularitě v tomto období stoupají zejména slevové kupony a kódy na sezónní oblečení a obuv, sportovní vybavení a kosmetiku. Podle odborníků z Promo-Codes využívá sezónní slevové nabídky v podobě promo kódů a digitálních kuponů každý druhý Čech.

Značky propagační kódy na své zboží nabízí prostřednictvím různých kanálů, ať už se jedná o rozesílání newsletteru a upozornění na sociálních sítích nebo uveřejnění slevových kódů přímo na hlavních stránkách e-shopu.

Slevové kódy jsou pro obchodníků druhou šancí, jak podnítit koupi

Maloobchodníci mohou získat vše. Je to reklama, za kterou platí pouze na základě svých prodejů. Jedná se o nástroj, jehož prostřednictvím získávají prodejci druhou šanci přesvědčit zlákaného zákazníka. Největší slevy se týkají módy a obuvi, kosmetiky a dětských produktech, což jsou odvětví, kde je vysoká marže – jak uvádí průzkum provedený společností Promo-Codes.

To platí o to víc, že nákupní chování na internetu se výrazně změnilo. Čeští spotřebitelé jsou stále citlivější na ceny a systematicky porovnávají různé obchodníky. V době, kdy sedm z deseti nákupních košíků není dokončeno, jsou nabídky v podobě slevových kódů dobrým způsobem, jak vyvolat koupi, uvádí jeden z internetových prodejců. Přednosti promo kódů a online kuponů jsou dlouhodobé. Podle průzkumu společnosti Promo-Codes mají čtyři z pěti zákazníků na tyto značky pozitivní názor a pravděpodobně o nich řeknou svým známým.

Zákazníci díky promo kódu získají možnost nakoupit výhodněji

Podle výzkumu Promo-Codes si také 84 % Čechů myslí, že výrobek bez slevy se prodává za příliš vysokou cenu. A co víc, 9 z 10 českých spotřebitelů tvrdí, že jsou velmi spokojeni s výrobky, které kupují se slevou. „Tradiční výprodeje mají na prodej stále menší vliv. Tyto akce jsou pro každého, zatímco u kódů a kupónů existuje aspekt odměny, který lichotí“, analyzuje odborník z Promo-Codes. Vzhledem k tomu, že spotřebitelé uvažují spíše v kategoriích značek než kanálů, lze nyní stále více kupónů stažených do chytrých telefonů použít v obchodě stejně jako v e-shopu.

Podle analytiků společnosti Promo-Codes se v průběhu roku zaměření českých spotřebitelů mění – zatímco v létě dominuje poptávka po již zmíněném sezónním oblečení a také cestovním vybavení, před vánoci a v zimě je to spíše elektronika a vybavení do domácnosti. Slevové kupony na kosmetiku a dětské zboží jsou pak vyhledávané během celého roku nehledě na sezónu. Populární jsou také slevové kódy a kupony na videohry, knihy a hračky. Jedním z vyhledávaných slevových kódů napříč prodejními kategoriemi je také kód na dopravu zdarma.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Tomio Okamura byl položen dotaz

Nemáte krátkou paměť?

Když se ohlédnete do naší minulosti, tak spousta lidí, včetně mužů raději emigrovala, než aby šla bojovat nebo se podřídili režimu. A myslím, že by se stejně zachovala řada lidí i teď a je to pochopitelné. Opravdu myslíte, že je to důvod k tomu ukončit podporu Ukrajině? A vy byste ty bojeschopné Ukr...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

České dráhy spustily novou kampaň na ekologické cestování vlakem

7:23 České dráhy spustily novou kampaň na ekologické cestování vlakem

Víte, jak ušetřit 44,68 kg CO2? Stačí si pro cestu mezi Prahou a Ostravou vybrat vlak místo automobi…