Projekt Era eScribe jsme testovali od července do konce listopadu a postupně jej vyzkoušelo ve vybraných Finančních centrech v Čechách a na Moravě 162 klientů. Velice brzy jsme zaznamenali kladné ohlasy a zařazení do rutinního provozu tak bylo spíš jen formalitou. eScribe totiž přesně zapadá do strategie Ery odbourávat společenské překážky a zpřístupňovat služby všem bez rozdílu,“ říká Martin Kovář, ombudsman Poštovní spořitelny.
Era eScribe oceňují sami klientští pracovníci, kterým usnadňuje komunikaci se sluchově postiženými klienty. „Dorozumívání se sluchově postiženými klienty bylo do zavedení simultánního přepisu mnohdy komplikované a zdlouhavé a hrozilo, že dotyčný nedostane informace, pro které si přišel. Teď už je takovýchto situací minimum a my jsme rádi, že klientům i sobě šetříme čas – průměrná doba jednoho přepisu zabere 4 minuty a 20 sekund - a hlavně můžeme všechno velice srozumitelně vysvětlit,“ říká Martina Bočanová z pražského Era finančního centra v Revoluční ulici.
Shrnutí využití služby
měsíc |
počet klientů ![]() Tento článek je uzamčenČlánek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme. autor: Tisková zpráva prof. Dr. Ing. Miroslav Plevný byl položen dotaz
DukovanyJestli je pravda, že ohledně dostavby Dukovan vaše vláda spoléhá do značné míry na dohody o smlouvách budoucích, jak tvrdí Havlíček, nemyslíte, že je to chyba? Já nevím, ale dá se takovým dohodám věřit? Aby to nedopadlo jako téměř vždy, že se o něco zásadního připravíme. Jak to vidíte vy? Řeší se vů... Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.
Další články z rubriky![]() 20:16 Správa železnic: Obnova teplického nádraží pokračujeRekonstrukce druhé části nádražní budovy v Teplicích se blíží, Správa železnic vybrala projektanta s…
reklama
|