„Zkušební provoz Czech POINT jsme spustili na čtrnácti Era finančních centrech, v každém kraji po jednom. Tuto službu následně rozšíříme i na ostatní pobočky v celé ČR. Na našich obchodních místech tak široké veřejnosti - klientům i neklientům - nabídneme servis, který výrazně urychlí vyřízení daného finančního produktu a ušetří jim čas,“ říká Jana Urbánková, která je zodpovědná za síť Era finančních center, a dodává: „Pokud si bude chtít například podnikatel založit účet, požádat o založení datové schránky nebo o úvěr, už nebude muset zvlášť pro výpisy na některé kontaktní místo Czech POINT a pak zase zpátky do banky. Všechno zkrátka vyřídí pohodlně na jednom místě.“
Význam novinky potvrzuje také náměstek ministra vnitra pro veřejnou správu a legislativu Pavel Kolář. „Czech POINT je jeden z nejúspěšnějších projektů českého eGovernmentu, který občanům nabízí výrazné a jasně hmatatelné výhody. Také proto jsme rádi, že se už tak široká sít sedmi tisíc kontaktních míst dále rozšiřuje. Možností požádat o výpis z rejstříku trestů či katastru nemovitostí přímo v bance se služby veřejné správy dostávají na zcela jinou, daleko komfortnější úroveň než na jakou jsme zvyklí,“ uvedl Pavel Kolář s tím, že zájem ČSOB v této oblasti vítá a doufá, že se bude dále rozšiřovat.
Banka připravuje i další možnosti zjednodušení komunikace klientů se státem. Ještě letos zprovozníme tzv. Komfortní přístup do datové schránky, který umožní klientům ČSOB a Ery pohodlně vstupovat do datové schránky z elektronického bankovnictví.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva