Soutěž o titul Film Friendly 2015 zná vítěze – nejvstřícnější k filmařům byli v Karlovarském kraji

25.04.2016 18:06 | Zprávy

Titul Film Friendly určený regionálním subjektům, které jsou nejvstřícnější k filmařům a zároveň filmovou produkci využívají pro marketing destinace, putuje za rok 2015 do Karlovarského kraje.

Soutěž o titul Film Friendly 2015 zná vítěze – nejvstřícnější k filmařům byli v Karlovarském kraji
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Tamější filmová kancelář vznikla v roce 2013 v rámci oddělení cestovního ruchu na krajském úřadě. Filmařům poskytuje asistenci při natáčení v regionu a zároveň využívá filmy a televizní projekty v oblasti marketingu kraje jako turistické destinace. Vyhlášení a předání ocenění Film Friendly 2015 proběhlo v rámci závěrečného slavnostního večera 29. ročníku festivalu Finále Plzeň.

Výroční ocenění Film Friendly je od roku 2014 společnou iniciativou Asociace producentů v audiovizi, filmové kanceláře Czech Film Commission a agentury CzechTourism. Porota složená ze zástupců všech tří organizací hodnotila přihlášené subjekty ve dvou rovinách: spolupráce s filmaři před i během natáčení a následné využití filmů natočených v regionu ve svých marketingových aktivitách.

Cenu za filmovou kancelář Karlovarského kraje převzal hejtman Martin Havel: „Toto ocenění je pro nás motivací k ještě aktivnějšímu přístupu v oblasti spolupráce s filmaři a producenty. Chceme filmovou kancelář ukotvit ve struktuře právě vznikající Destinační agentury Karlovarského kraje a věnovat jí dostatečný prostor. Chápeme přínosy filmové produkce a budeme se proto i nadále snažit intenzivně využívat všechny dostupné prostředky pro součinnost s filmaři a představit veškeré atributy, které z Karlovarského kraje dělají dokonalou filmovou destinaci.“

Filmová kancelář Karlovarského kraje má za sebou úspěšnou spolupráci s řadou dokumentaristických a filmových štábů nejen z ČR, ale také například z Ruska, Skandinávie a Asie. Kancelář umí filmařům doporučit vhodné lokace, zprostředkovat a předjednat potřebné kontakty od místních úřadů, policie, hasičů až třeba po Agenturu ochrany přírody a krajiny. Pro marketing destinace pak v minulém roce využívala například film Schmitke, který se na Krušnohorsku odehrává a natáčel se tam, a v loňském byl distribuován v kinech a uváděn na řadě festivalů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Kde by šetřilo hnutí ANO?

Jak chcete snížit dluh ČR? Plánujete nějaké zvýšení daní? Protože vy často říkáte, co je špatně, ale už neříkáte, co byste dělali vy.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR: Investice po povodních už přesáhly 170 milionů

22:03 Lesy ČR: Investice po povodních už přesáhly 170 milionů

Za více než 170 milionů zatím Lesy ČR opravily koryta vodních toků i lesní cesty v Moravskoslezském …