Jednou z několika výzev pro finalisty prestižní soutěže hodnotící řemeslo výčepních bylo veřejné čepování během koncertu Marka Ztraceného a kapely X-Cover. Návštěvnici koncertu si mohli nechat na místě načepovat pivo přímo od soutěžících a následně ohodnotit jejich umění.
Čepování piva během veřejných akcí pod širým nebem, jako jsou festivaly nebo koncerty, je náročné i pro ty nejzkušenější výčepní. Soutěžící museli pivo čepovat ve spěchu, aby se jim před stánkem netvořily dlouhé fronty, práci jim komplikovaly plastové kelímky, které se při podobných příležitostech běžně používají.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva