Cílem kampaně je jednak připomenout nezbytnost třídit odpad, ale i blíže seznámit obyvatele Ostravy s místními sběrnými dvory a jejich službami. Soutěž Pochoďáky se bude konat na území města Ostravy od 11. května do 1. června 2014, a to v podobě čtyř po sobě následujících nedělních turistických pochodů. Jednotlivé pochody budou mít délku zhruba 14 až 16,5 km a svou náročností budou vhodné jak pro jednotlivce, tak pro rodiny s dětmi. Doporučený věk dětí je ale od 10 let výše. Pochody jsou přitom určeny výhradně pro pěší turistiku a podmínkou pro účast v pochodu bude vyplněná přihláška. „Na každý pochod se budou muset účastníci přihlásit zvlášť. Každý pochod budeme vyhodnocovat samostatně a výsledky vždy v následujících pracovních dnech zveřejníme na našich webových stránkách. Vítězem každého pochodu, ale i celé soutěže bude ten, kdo získá maximální počet bodů v soutěžích, které na trase pochodu na účastníky čekají,“ vysvětluje tisková mluvčí OZO Ostrava Vladimíra Karasová s tím, že se jedná například o střelbu, hod na cíl či vědomostní kvízy. Odměnou pro úspěšně účastníky soutěže budou jednak poukazy na nákup oděvů a doplňků značky UAX, ale i zajímavé věcné ceny. Všechny ceny budou vítězům slavnostně předány na Dni otevřených dveří OZO Ostrava 7. června 2014. Přesná pravidla a podmínky soutěže včetně časového harmonogramu a tras jednotlivých pochodů zájemci naleznou na webových stránkách a facebooku OZO Ostrava, základní informace pak na letácích v MHD, v rádiových spotech, na plakátech či u obchodních center.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva