Kapsch CarrierCom, společně s firmou AŽD Praha, hlavním dodavatelem systému železniční signalizace, budou instalovat technologii GSM-R na zhruba 250 km dlouhé trati vedoucí z Bratislavy přes Žilinu a Čadcu v severozápadní části země k českým hranicím. Zákazníkem v tomto projektu, který dosahuje objemu zhruba 20 milionů eur za systém GSM-R, je společnost ŽSR (Železnice Slovenskej Republiky), zajišťující správu a provoz železniční dopravní cesty. Vítězem této veřejné státní zakázky je společnost AŽD Praha s.r.o.
Obě společnosti, Kapsch i tuzemská AŽD Praha, zavedou systém ERTMS (European Railway Traffic Management System) na slovenské železniční síti do konce roku 2015. Tento projekt se skládá ze dvou částí - společnost Kapsch CarrierCom je odpovědná za zavedení rádiové sítě založené na technologii GSM-R po celé délce trasy z Bratislavy k českým hranicím. Generální dodavatel AŽD Praha pak ponese odpovědnost za vytvoření systému ETCS (European Train Control System), signalizačního systému úrovně L2, v úseku trati ze Žiliny přes Čadcu na česko-slovenské hranice.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva