Správa železnic: Rekonstrukce trati pod Vyšehradem zvýší kapacitu

21.08.2024 22:28 | Tisková zpráva

Správa železnic připravuje zkapacitnění frekventované trati mezi pražským hlavním a smíchovským nádražím. Nyní vyhlásila výběrové řízení na projektanta úprav úseku mezi jižním vyústěním vinohradských tunelů a začátkem výtoňského mostu. Vlaky budou moci nově využívat tři koleje v delším úseku. Přínosem pro obyvatele podél železnice bude nejen tišší provoz vlaků, ale také rozšíření několika podchodů pod tratí. Stavět se bude v letech 2026 až 2028.

Správa železnic: Rekonstrukce trati pod Vyšehradem zvýší kapacitu
Foto: Správa železnic
Popisek: Správa železnic

Vytížený traťový úsek mezi stanicemi Praha hl. n. a Praha-Smíchov denně využívá přes dvě stě dálkových i regionálních vlaků. V budoucnu se počítá s přidáním dalších spojů. Správa železnic proto počítá s tříkolejnou tratí také na samotném výtoňském mostě. Tři koleje pak budou využitelné ve výrazně delším úseku než dnes.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Veronika Vrecionová byl položen dotaz

Co přesně je to předkupní právo?

Vy tvrdíte, že zavedení předkupního práva znamená jediné, koncentraci půdy a tím pádem i moci do rukou Andreje Babiše. Já se přiznám, že tomu vůbec nerozumím. V čem je ten problém? Jak se takové předkupní právo získá a kdo ho může získat? Ne že by mě zemědělství nějak zajímalo, ale z toho, že to něk...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

FNUSA se připojuje k Týdnu rizik malnutrice

7:33 FNUSA se připojuje k Týdnu rizik malnutrice

Nechtěné hubnutí, ztráta chuti k jídlu, slabost či únava – zdánlivě nenápadné příznaky, které však m…