Investici za přibližně 217 milionů korun bude realizovat Společnost – most přes Karolinino údolí, kterou tvoří firmy FIRESTA-Fišer, rekonstrukce, stavby a Chládek a Tintěra, Pardubice.
Most o sedmi mostních otvorech měří 217,3 metru a pochází z roku 1904. V prvním a sedmém otvoru je kamenná klenbová konstrukce, ve druhém až šestém pak ocelová příhradová konstrukce. Nejvyšší výška mostu nad údolím je 34 metrů. Po 116 letech provozu se zejména jeho ocelové prvky dostaly na konec své životnosti. Proto Správa železnic přistoupila k rekonstrukci, aby trať mohla i nadále sloužit cestám za prací, do škol i na výlety. Nový most nijak nezmění krajinný ráz, bude ho tvořit ocelová příhradová svařovaná konstrukci ve stejném tvaru a v obdobných rozměrech, jako jsou ty stávající.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
Spotřebitelské ceny meziměsíčně vzrostly o 0,3 %. Tento vývoj byl ovlivněn zejména růstem cen v oddí…
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života
- 13:43 Nadace ČEZ: Osvětlení přechodu zvýší bezpečnost chodců v Lázních Bohdaneč
- 10:46 DPP: Stanice metra Libuš na trase D dostala výtvarnou podobu