Správa železnic pokračuje v přípravě modernizace úseku Nemanice – Ševětín

06.04.2020 22:11 | Zprávy

Příprava modernizace posledního úseku jižní větve čtvrtého tranzitního koridoru z Nemanic do Ševětína postupuje do další fáze. Správa železnic vyhlásila výběrové řízení na zpracování projektové dokumentace stavby pro vydání stavebního povolení.

Správa železnic pokračuje v přípravě modernizace úseku Nemanice – Ševětín
Foto: SŽDC
Popisek: SŽDC

Předpokládaná hodnota zakázky je 437,7 milionu korun, termín pro podávání nabídek je 7. května.

Cílem stavby je zdvoukolejnění celého úseku a zvýšení rychlosti na 200 km/h. Pro dosažení požadovaných parametrů bude trať vedena v celé délce po přeložce. Vlaky tak přestanou obsluhovat stanice Hluboká nad Vltavou-Zámostí a Chotýčany, stejně jako zastávky Hrdějovice a Hosín. Na nové trase se vybudují dva tunely – Hosínský dlouhý 3120 metrů a Chotýčanský, který se díky rekordní délce 4810 metrů stane po svém dobudování nejdelším na české železniční síti.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

SŽDC , TZ , správa železnic , Nemanice

autor: Tisková zpráva

Andrej Babiš byl položen dotaz

Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?

A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AOPK ČR: Byla otevřena vltavská cyklostezka pod skálou Zámky v pražských Bohnicích

20:16 AOPK ČR: Byla otevřena vltavská cyklostezka pod skálou Zámky v pražských Bohnicích

Tentokrát již natrvalo. Sanaci skalního masivu se podařilo dokončit dříve.