Celkové investiční náklady dosáhnou 1,9 miliardy korun. V realizaci už jsou přitom stavby Kadaň-Prunéřov – Kadaň, modernizace stanice Řetenice a trati Oldřichov u Duchcova – Litvínov.
Cílem stavby je kompletní rekonstrukce výše zmíněného úseku, která umožní zvýšení traťové rychlosti až na 140 km/h. To přinese zkrácení jízdních dob vlaků. Práce budou zahrnovat úpravu kolejí v celé železniční stanici Oldřichov u Duchcova, na vlečce do Duchcovské svařovny, na napojení odbočujících tratí na Litvínov a Teplice lesní bránu a samozřejmě na dvoukolejném traťovém úseku Oldřichov u Duchcova – Bílina.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva