Správce nákupních center Avion sleduje i trendy z Evropy a Asie
14.11.2012 17:30 | Zprávy
Stárnutí obyvatelstva, rostoucí urbanizace a rozmach digitálního světa, to jsou nejsilnější světové trendy, které v současnosti ovlivňují i chování návštěvníků nákupních center v Čechách a na Slovensku. I když se zákazníci budou i nadále rozhodovat podle kvality nákupního centra – jeho dostupnosti, přístupu, parkování, mixu obchodů a služeb, budou muset centra nabídnout i něco více. „Pro úspěch nákupních center v Čechách a na Slovensku je důležité sledovat globální trendy, které již ovlivňují anebo v budoucnosti ovlivní nákupní chování a životní styl lidí,“ uvádí Ivana Žoldošová, marketingová ředitelka developera Inter IKEA Centre Group ČR/SR, který v Čechách a na Slovensku vlastní, staví a spravuje nákupní centra AVION Shopping Park.
Foto:
Hans Štembera
Popisek: Žena nakupující potraviny v supermarketu
reklama
1.Zdraví na prvním místě
Jedním z trendů, který se v našich zemích začíná objevovat a souvisí se stárnutím obyvatelstva v Evropě, je změna postoje lidí k jejich vlastnímu zdraví.
Aspoň mi to vyplývá z toho, co tvrdíte, že se připravujete na nápravu škod po této vládě. Zajímá mě, z čeho usuzujete, že to příště vyhrajete, když teď jste to nedokázali? Vyhodnotili jste si třeba to, proč tomu tak bylo? Na co jste přišli?
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.