Správce nákupních center Avion sleduje i trendy z Evropy a Asie

14.11.2012 17:30 | Zprávy

Stárnutí obyvatelstva, rostoucí urbanizace a rozmach digitálního světa, to jsou nejsilnější světové trendy, které v současnosti ovlivňují i chování návštěvníků nákupních center v Čechách a na Slovensku. I když se zákazníci budou i nadále rozhodovat podle kvality nákupního centra – jeho dostupnosti, přístupu, parkování, mixu obchodů a služeb, budou muset centra nabídnout i něco více. „Pro úspěch nákupních center v Čechách a na Slovensku je důležité sledovat globální trendy, které již ovlivňují anebo v budoucnosti ovlivní nákupní chování a životní styl lidí,“ uvádí Ivana Žoldošová, marketingová ředitelka developera Inter IKEA Centre Group ČR/SR, který v Čechách a na Slovensku vlastní, staví a spravuje nákupní centra AVION Shopping Park.

Správce nákupních center Avion sleduje i trendy z Evropy a Asie
Foto: Hans Štembera
Popisek: Žena nakupující potraviny v supermarketu

1.Zdraví na prvním místě

Jedním z trendů, který se v našich zemích začíná objevovat a souvisí se stárnutím obyvatelstva v Evropě, je změna postoje lidí k jejich vlastnímu zdraví.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Marek Výborný byl položen dotaz

Vedení výboru

V čem je rozdíl, jestli někdo prosazuje své názory jako poslanec nebo člen nějakého výboru nebo z pozice místopředsedy nebo předsedy výboru? Mají snad ti, co jsou ve vedení výborů nějakou větší moc? Má jejich rozhodnutí nějakou větší váhu? Nebo proč to tak řešíte a nejen vy?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Poštovní Ježíšek na Božím Daru

22:03 Česká pošta: Poštovní Ježíšek na Božím Daru

Listovní zásilky na poště Partner na Božím Daru jsou v letošním roce oráženy od 1. do 23. prosince.