Startuje celorepubliková kampaň zaměřená na nejčastější chyby chodců a řidičů

22.09.2017 19:30 | Zprávy

Asociace Záchranný kruh ve spolupráci s dalšími partnery spustila celostátní kampaň „Ty to zvládneš“. Tentokrát cílí na bezpečnost chodců v silničním provozu.

Startuje celorepubliková kampaň zaměřená na nejčastější chyby chodců a řidičů
Foto: pixabay.com
Popisek: Přechod pro chodce, ilustrační foto

Kampaň „Ty to zvládneš“ volně navazuje na loňský, velmi úspěšný ročník, který byl zaměřen na problematiku správného chování při dopravní nehodě a záchrany života u dopravních nehod. „Prostřednictvím krátkých situačních videoklipů bylo osloveno přes 5 miliónů lidí a enormní zájem veřejnosti o komunikované téma potvrdila rovněž nebývale vysoká aktivita lidí na sociální síti Facebook, kde jen instruktážní video zhlédlo více jak 1,5 mil. uživatelů“, zmínil Lukáš Hutta, výkonný manažer Asociace Záchranný kruh.

V letošním roce 2017 se kampaň „Ty to zvládneš“ zaměřuje na bezpečnost chodců, na typické příčiny tragických nehod z viny jejich, ale i řidičů motorových vozidel. V celkem 10 emotivních spotech jsou vyobrazeny nejčastější chyby, kterých se dopouštějí jak chodci, tak řidiči. Každá z deseti situací má pak svůj instruktážní spot, který ve speciální 3D analytice danou chybu rozebírá a hlavně ukazuje správné řešení dané situace.

„Mezi tématy, kterým se letošní kampaň věnuje, je např. vyvrácení mýtu o absolutní přednosti na přechodu pro chodce, přecházení mimo přechod, přecházení silnice přes ostrůvek, vystupování z tramvaje na místech bez nástupního ostrůvku, přecházení silnice před tramvají. Nechybějí ani témata jako např. problematika viditelnosti chodců, jízda agresivního řidiče či přecházení přes víceproudou silnici“, shrnula témata Ing. Veronika Krajsová, prezidentka asociace.

Na realizaci kampaně, jejíž letošní motto je „Chodci nejsou nesmrtelní“, se podílel zkušený tým odborníků, záchranářů a filmařů. Režie se opět ujal Jiří Studnička, produkce byla pod taktovkou zmiňované asociace. Celý projekt vznikl díky financím z Fondu zábrany škod České kanceláře pojistitelů. Mezi hlavními partnery kampaně můžeme pak nalézt Hasičský záchranný sbor Karlovarského a Plzeňského kraje, Policii ČR – krajské ředitelství policie Karlovarského kraje a Zdravotnickou záchrannou službu Karlovarského kraje.

Nad kampaní převzali záštitu:

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Mgr. Pavel Fischer byl položen dotaz

Sankce proti Rusku

Vy opravdu vidíte v sankcích nějaký přínos proto, aby Putin válku ukončil? Já upřímně nevidím žádný. Určitě lepší něco než nic, ale myslíte, že sankce válku ukončí? Kdyby tomu tak bylo, už by přeci skončila nebo ne? A co přesně myslíte těmi bezpečnostními zárukami, které bychom měli poskytnout Ukraj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nadace ČEZ: Nový vůz pro děti s handicapem

7:16 Nadace ČEZ: Nový vůz pro děti s handicapem

Středisko rané péče v Pardubicích o.p.s. realizuje projekt, jehož cílem je zajistit kvalitní a dostu…