Státní zemědělská a potravinářská inspekce v loňském roce zjistila při 71 kontrolách nevyhovující reklamu na potraviny

27.01.2020 22:11 | Zprávy

Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) v roce 2019 mj. cíleně kontrolovala dodržování právních předpisů v oblasti reklamy na potraviny na internetu, v tisku, v prodejních letácích apod.

Státní zemědělská a potravinářská inspekce v loňském roce zjistila při 71 kontrolách nevyhovující reklamu na potraviny
Foto: SZPI
Popisek: SZPI

Inspektoři provedli celkem 90 kontrolních vstupů u 63 provozovatelů. Porušení právních předpisů při šíření reklamních sdělení inspektoři konstatovali v 71 případech. Cílem kontroly byli zadavatelé, zpracovatelé i šiřitelé reklamy na potraviny (ve smyslu definic v zákoně č.40/1995 Sb., o regulaci reklamy).

Zjištěná pochybení se nejčastěji týkala reklamy na doplňky stravy na internetu a v tištěných médiích. Inspektoři zde zjistili zejména uvádění nepovolených výživových, zdravotních, nebo dokonce i léčebných tvrzení a zavádějících informací o potravinách.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Klimaticky cil

Dobry den. Prisim nerozumim vasemu tvrzeni: Podařilo se nám snížit klimatický cíl, který navrhla Komise. Prosim o uvedeni cisel pred a po odhlasovanim. Podle me k zadnemu snizeni klimatickeho cile nedoslo. V televizi jsem slysel vase vyhadreni, ze kdyz nebudou technologie, tak se lze vratit k jednan...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nejúspěšnější prodej v historii ÚZSVM, elektronická aukce Paláce Broadway má svého vítěze

19:15 Nejúspěšnější prodej v historii ÚZSVM, elektronická aukce Paláce Broadway má svého vítěze

Výběrové řízení s elektronickou aukcí na prodej výjimečného Paláce Broadway v nejlukrativnější části…