1. září 1952 nastoupilo ve třech ročnících do sedmi oborů 271 žáků do nově vystavěné budovy školy v Motole a v dalších letech se výuka rozšířila také do budovy na Vinohradech. Teoretická výuka probíhá v současné době v budově školy v Motole a na Vinohradech; odborný výcvik a odborná praxe buď ve školních dílnách v Košířích a v Hloubětíně, nebo na pracovištích DPP, či jiných firem. Významnou událostí pro školu je výstavba nových dílen odborného výcviku v Hostivaři, čímž škola získá moderně vybavené prostory, které zkvalitní výuku tříletých oborů s výučním listem.
Škola má akreditovány rekvalifikační kurzy, nabízí profesní kvalifikace řemeslných oborů, navazující kurzy (svářecí škola, vyhl. 50/1978 Sb.). Žáci i pedagogové jsou zapojeni do projektů v rámci operačních programů. Škola organizuje zahraniční stáže v programu Erasmus+, spolupracuje v rámci ČR s ostatními školami jako Centrum kolegiální podpory, aktivně spolupracuje s Hospodářskou komorou v Praze. U žáků podporuje také neformální vzdělávání v rámci mimoškolních aktivit a může se tak pochlubit modeláři závodních aut, šachisty, sportovci, dopravními nadšenci. Někteří z těchto žáků pak úspěšně reprezentují školu na středoškolských soutěžích a přehlídkách.
„V době, kdy je výrazný nedostatek kvalifikovaného technického personálu, chceme pokračovat společně s Dopravním podnikem ve strategii, jejímž cílem je dlouhodobá výchova a vzdělávání absolventů pro pracovní profese uplatňované v provozovnách Dopravního podniku. Za důležité a nezbytné považujeme pokračování a rozvíjení spolupráce v oblastech motivačních a absolventských programů, zapojení odborníků z praxe do výuky a stáží pedagogů v reálných provozech. Zároveň je naším cílem modernizovat výuku a zázemí školy tak, abychom mohli efektivněji reagovat na nové technologie a trendy v oborech vzdělávání a zvýšit uplatnitelnost našich žáků v požadovaných profesích,“ říká František Novotný, ředitel školy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
Záněty dásní se vyskytují často a většinou probíhají bezproblémově. Jakmile ovšem zánět přejde na ji…