Středočeské inovační centrum: Ve třetí výzvě programu jsme 28 projektů v celkové výši 4 988 748 Kč

16.11.2020 17:56 | Zprávy

Z investice do kreativní služby očekáváme vysokou návratnost, říká ředitel české biotechnologické firmy.

Středočeské inovační centrum: Ve třetí výzvě programu jsme 28 projektů v celkové výši 4 988 748 Kč
Foto: s-ic.cz
Popisek: Středočeské inovační centrum - logo

Nové trhy, noví zaměstnanci, vylepšení produktů i služeb. Takové jsou výsledky spolupráce malých a středních podniků s kreativci díky Kreativnímu voucheru Středočeského kraje. V již ukončené třetí výzvě programu podpořilo Středočeské inovační centrum (SIC) 28 projektů v celkové výši 4 988 748 Kč. Mezi nejčastější kreativní aktivity patřil návrh marketingové strategie, rebranding, grafický návrh obalů, nový web nebo produktová fotografie.

Přibližně čtvrtinu všech aktuálně používaných testů na koronavirus v ČR vyrobil český biotech startup DIANA Biotechnologies, sídlící ve Vestci u Prahy. Z původního výzkumu a vývoje léčiv a vysoce citlivých diagnostických metod se společnost na počátku pandemie rychle přeorientovala na vývoj unikátních řešení pro automatizované testování COVID-19. Za technologii získala i první cenu v soutěži „Hack the Crisis CZ“, pořádané agenturou CzechInvest a MPO. Pro realizaci komerčního potenciálu vyvinutých produktů však potřebovala firma efektivně komunikovat své know-how směrem k potenciálním zákazníkům.   

„Jelikož se jedná o poměrně komplexní produkty, je také důležité správné zaškolení obsluhy, která bude naše automatizované řešení používat. Jsme přesvědčeni, že krátká a výstižná produktová a instruktážní videa jsou účinným nástrojem, který podpoří marketing našich testů a vhodnou formou představí naše produkty cílové skupině,“ vysvětluje rozhodnutí investovat do kreativní služby Martin Dienstbier, spoluzakladatel a provozní ředitel DIANA Biotechnologies.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jan Lacina byl položen dotaz

Jak si vysvětlujete, že po tolika letech komunisté přichází se změnou názvu?

A myslíte, že jim to zajistí lepší výsledky, že je lidé budou volit i třeba za 10 let? Mě třeba udivuje, že je volí i dnes, po tolika letech, podle mě je tak musí volit i mladší generace. Jak si to vysvětlujete?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Základní priorita - posílení ekonomiky, ne lepení děr v rozpočtech

13:21 Hospodářská komora: Základní priorita - posílení ekonomiky, ne lepení děr v rozpočtech

Evropská komise dnes zveřejní návrh nového sedmiletého evropského rozpočtu.