Nové trhy, noví zaměstnanci, vylepšení produktů i služeb. Takové jsou výsledky spolupráce malých a středních podniků s kreativci díky Kreativnímu voucheru Středočeského kraje. V již ukončené třetí výzvě programu podpořilo Středočeské inovační centrum (SIC) 28 projektů v celkové výši 4 988 748 Kč. Mezi nejčastější kreativní aktivity patřil návrh marketingové strategie, rebranding, grafický návrh obalů, nový web nebo produktová fotografie.
Přibližně čtvrtinu všech aktuálně používaných testů na koronavirus v ČR vyrobil český biotech startup DIANA Biotechnologies, sídlící ve Vestci u Prahy. Z původního výzkumu a vývoje léčiv a vysoce citlivých diagnostických metod se společnost na počátku pandemie rychle přeorientovala na vývoj unikátních řešení pro automatizované testování COVID-19. Za technologii získala i první cenu v soutěži „Hack the Crisis CZ“, pořádané agenturou CzechInvest a MPO. Pro realizaci komerčního potenciálu vyvinutých produktů však potřebovala firma efektivně komunikovat své know-how směrem k potenciálním zákazníkům.
„Jelikož se jedná o poměrně komplexní produkty, je také důležité správné zaškolení obsluhy, která bude naše automatizované řešení používat. Jsme přesvědčeni, že krátká a výstižná produktová a instruktážní videa jsou účinným nástrojem, který podpoří marketing našich testů a vhodnou formou představí naše produkty cílové skupině,“ vysvětluje rozhodnutí investovat do kreativní služby Martin Dienstbier, spoluzakladatel a provozní ředitel DIANA Biotechnologies.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva