TATRA TRUCKS dodala nová vozidla pro údržbu komunikací s nástavbami Schmidt

07.11.2017 15:31 | Zprávy

Kopřivnická společnost TATRA TRUCKS poprvé vyrobila vozidla TATRA PHOENIX Euro 6 pro údržbu komunikací s nástavbami od renomované německé firmy Schmidt. První vozidla už mají svého zákazníka, další budou následovat.

TATRA TRUCKS dodala nová vozidla pro údržbu komunikací s nástavbami Schmidt
Foto: Tatra Trucks
Popisek: TATRA PHOENIX Euro 6 pro údržbu komunikací s nástavbou firmy Schmidt

Společnost Údržba a správa komunikací (USK) se sídlem v Mladé Boleslavi převzala minulý týden první dvě univerzální vozidla TATRA PHOENIX Euro 6 pro údržbu komunikací s nástavbou Stratos III od výrobce Schmidt. Nové tatrovky představují první vozy, které jsou vybaveny touto nástavbou od renomované německé firmy, přičemž typ Stratos III je konkrétně určen pro posypové ošetření vozovek. Nové automobily připravila a zákazníkovi dodala firma aSERVIS Slaný, úspěšný autorizovaný dealer vozů TATRA ve středních a severních Čechách, který zákazníkům zajišťuje i servisní a logistické služby.

„Naše firma se rozhodla pořídit nové tatry s nástavbou Schmidt po sérii testů a zkušebních jízd. Spolupráce s kopřivnickou Tatrou je výborná, už od minulého roku nám spolehlivě slouží tři Phoenixy, takže pořízení nových sypačů na podvozku Tatra bylo logické,“ řekl spolumajitel USK Mladá Boleslav Jan Horák. V příštím roce firma USK Mladá Boleslav odebere další tři sypače, celkem má v plánu získat až 20 vozidel v průběhu příštích let. Při konstrukci těchto nových speciálních vozidel se v Kopřivnici rozhodli ke spolupráci přizvat německou firmu Schmidt, která představuje špičku ve svém oboru. TATRA TRUCKS tak dokazuje, že je díky svému renomé a významu schopna najít partnery nejen v Česku, ale i na náročných trzích v zahraničí. Spolupráce s německým výrobcem navíc přináší významné reference pro tamní trh a otvírá další obchodní příležitosti.

Vozidla TATRA PHOENIX Euro 6 s nástavnou Stratos III jsou vybavena krátkou kabinou s klimatizací a nezávislým topením Airtronic D2. Kvůli lepšímu rozložení hmotnosti a vhodnějším vlastnostem v náročných zimních podmínkách zákazník zvolil provedení podvozku 6x6. K pohonu slouží motory PACCAR MX13 CF EURO 6 s výkonem 340 kW, který je na kola přenášen prostřednictvím manuální převodovky ZF. Provozní hmotnost vozu činí bezmála 11 tun, přičemž užitečné zatížení přesahuje 19 tun. Sypače jsou vybaveny i konektorem a přípravou pro instalaci sklápěcí korby, což rozšiřuje možnosti jejich využití. Hydraulický systém zahrnuje centrální ovládání z kabiny vozidla a je vybaven hydraulickým pístovým čerpadlem s proměnlivým geometrickým objemem a regulací tlaku.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Proč najednou chcete být poslanec?

Původně jste nechtěl do sněmovny kandidovat, a teď dáte práci poslance přednost před prací náměstka. Není to náhodou proto, že nejste schopný vyřešit problém s dopravou v Praze? Přijde vám to fér někomu předávat dopravu v nejhorším stavu, co kdy byla? Nebo vy máte na dopravní situaci v Praze snad ji...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Celní správa: Celníci odhalili nelegální pálenici na Zlínsku

20:16 Celní správa: Celníci odhalili nelegální pálenici na Zlínsku

V rámci vyhledávací činnosti zaměřené na nelegální výrobu lihu provedli příslušníci celní správy dne…