TV Barrandov: Volební lídři v Duelu Jaromíra Soukupa speciál oslovili 576 tisíc diváků

18.10.2017 13:13 | Zprávy

Poslední Duel Jaromíra Soukupa speciál opět převálcoval Předvolební debaty České televize a dosáhl prozatím nejlepšího výsledku od začátku vysílání. Pozvání přijalo osm volebních lídrů, kteří byli pod palbou otázek generálního ředitele TV Barrandov.

TV Barrandov: Volební lídři v Duelu Jaromíra Soukupa speciál oslovili 576 tisíc diváků
Foto: TV Barrandov
Popisek: TV Barrandov

V nejlepší předvolební diskusi v Česku se včera 17. října setkalo osm volebních lídrů politických stran, které mají největší šanci dostat se do Poslanecké sněmovny. Generální ředitel Skupiny Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromír Soukup ve svém volebním speciálu přivítal Miroslava Kalouska, Petra Fialu, Lubomíra Zaorálka, Karlu Šlechtovou, Tomia Okamuru, Jiřího Dolejše, Ivana Bartoše a Jana Bartoška.

„Velmi si vážím toho, že se nám do včerejšího – vlastně posledního speciálu před volbami – podařilo sehnat takto exkluzivní hosty. Přece jenom jde o nejdůležitější aktéry letošních voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky,“ řekl Jaromír Soukup.

Exkluzivita hostů měla vliv i na sledovanost. Včerejší předvolební diskusi sledovalo v průměru 237 tisíc diváků při podílu 8,7 procenta, což je jednoznačně nejlepší podíl v historii pořadu. Sledovanost se v třetí části dokonce vyšplhala až na úroveň 316 tisíc diváků. Alespoň tři minuty v kuse vysílání vidělo 576 tisíc diváků. Pro srovnání – průměrný podíl sledovanosti všech dílů Duelu Jaromíra Soukupa speciál dosahuje hodnoty 5,9 procenta, zatímco Předvolební debaty na ČT24 si připisují podíl pouze 3 procenta. „Z rekordních hodnot sledovanosti je jasně patrné, že pro zatím nerozhodnuté voliče jsou barrandovské politickodiskusní pořady jasnou volbou, a pevně věřím tomu, že i volbou přínosnou,“ dodal Jaromír Soukup.

Reprízu včerejšího dílu Duelu Jaromíra Soukupa speciál můžete sledovat dnes od 19.15 na stanici Barrandov PLUS.

ATO – Nielsen Admosphere, 29.8.2017 – 17.10.2017, cílová skupina: 15+, typ sledovanosti Live + TS0-3, premiéry TV Barrandov a ČT24, data k dispozici 18.10.2017

Tento článek je staršího data a je dostupný pouze pro předplatitele. Předplatné můžete vyzkoušet zdarma, nebo zakoupit, zde:

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

To je ta vaše podpora firmám?

Vybírat od nich za poplatky pro veřejnoprávní média? Myslíte, že lidé chodí do práce poslouchat rádio nebo se dívat na tv?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Jinde na netu:



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Armáda ČR: Čeští vrtulníkáři si v Polsku poprvé vyzkoušeli i námořní operace

16:08 Armáda ČR: Čeští vrtulníkáři si v Polsku poprvé vyzkoušeli i námořní operace

Od počátku roku 2024 vysílá Armáda České republiky do Polska vrtulníkovou jednotku (Heli Unit) s mod…