Telefónica O2: Volání na infolinku ubývá, zákazníci raději volí samoobsluhu

11.06.2013 20:27 | Zprávy

Zájem o internetovou samoobsluhu MojeO2.cz se meziročně zdvojnásobil.

Telefónica O2: Volání na infolinku ubývá, zákazníci raději volí samoobsluhu
Foto: red
Popisek: O2

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ondřej Kolář byl položen dotaz

Co myslíte tím zvláštním statusem pro Ukrajinu?

A myslíte, že vzhledem k prokazatelné korupci na Ukrajině je správné ji nějakým způsobem začleňovat do EU? Upřímně já nevěřím tomu, že pokud by byla v EU, že by to vytvořilo nějakou oponu pro Rusko. Proč by taky mělo? Myslíte, že kdyby třeba Ukrajina byla už teď v EU, že by ji snad Rusko nenapadlo?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Úprava poplatku za hotovostní výplatu důchodů od 1. ledna

16:08 Česká pošta: Úprava poplatku za hotovostní výplatu důchodů od 1. ledna

Prohlášení České pošty k úpravě poplatku za hotovostní výplatu důchodů od 1. 1. 2026