Nová bude celá vnitřní grafika, divákům se postupně představí podzimní identy televize a změnou prošel i soundesign. Proměna vizuální stránky stanice je výsledkem práce kreativního oddělení Prima Group pod vedením kreativního ředitele Michala Paciny. Redesign přináší nový koncepční přístup ke značce Prima, na který bude Prima moci dlouhodobě a konzistentně navazovat další komunikaci.
Nová vnitřní grafika má větší dynamiku, energii a je přehlednější. Stanice se zároveň vrací k oranžové barvě jako hlavní korporátní barvě Primy, a doplňuje jí červenou, tyrkysovou, černou a bílou. „Vnitřní grafika každé televize je vlastně informační systém, který diváka navádí, kam má jít a co by měl hledat. Je důležité, aby tento systém byl přehledný, stručný a výrazný. Snažili jsme se tedy sjednotit a zmodernizovat všechny prvky, které jsou jeho součástí,“ popisuje změnu Michal Pacina.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva