Tesco Mobile míří na mladé cover verzí své imageové kampaně

02.04.2014 17:34 | Zprávy

Tesco Mobile, který díky úspěšné imageové kampani, kvalitním službám a srozumitelné nabídce upevnil svou pozici v silné trojce virtuálních mobilních operátorů, se rozhodl zacílit speciální „podkampaní“ na mladé. Jak? Důrazem na netradiční životní situace.

Tesco Mobile míří na mladé cover verzí své imageové kampaně
Foto: red
Popisek: Tesco mobile

„Tak jako jsme v naší hlavní kampani vsadili na každodenní situace našich klientů, tak se v kampani zaměřené na mladé snažíme naopak zaujmout znázorněním situací, které nejsou úplně typické a běžné,“ říká Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile. „Všichni mladí chtějí zažít něco odvážného, netradičního, jdoucí za hranice všednosti. Chtějí zkoušet, experimentovat, a to jak v rodinném, pracovním i milostném životě. A tak jsme v naší nové kampani vsadili na extrémnost.“

Na vizuálech tak najdete například mladíka, jež se chystá užít si společnost hned dvou dívek najednou nebo mladý pár coby dominu a jejího otroka.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tvrdíte, že Rusko bude mít Krym

Je to podle vás dobře? A měla by se Ukrajina vzdát i další území a přistoupit na podmínky, které ji pro ukončení války diktuje Rusko? A ještě k té vaší poznámce, že EU nebude mít nic. Co by podle vás měla získat? A je podle vás morální se snažit něco vytěžit na pomoci druhým - tedy na tom, že EU Ukr...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Policie ČR: Úspěšná mezinárodní operace PATHFINDER

22:33 Policie ČR: Úspěšná mezinárodní operace PATHFINDER

Národní centrála proti terorismu, extremismu a kybernetické kriminalitě služby kriminální policie a …