Tesco Mobile míří na mladé cover verzí své imageové kampaně

02.04.2014 17:34 | Zprávy

Tesco Mobile, který díky úspěšné imageové kampani, kvalitním službám a srozumitelné nabídce upevnil svou pozici v silné trojce virtuálních mobilních operátorů, se rozhodl zacílit speciální „podkampaní“ na mladé. Jak? Důrazem na netradiční životní situace.

Tesco Mobile míří na mladé cover verzí své imageové kampaně
Foto: red
Popisek: Tesco mobile

„Tak jako jsme v naší hlavní kampani vsadili na každodenní situace našich klientů, tak se v kampani zaměřené na mladé snažíme naopak zaujmout znázorněním situací, které nejsou úplně typické a běžné,“ říká Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile. „Všichni mladí chtějí zažít něco odvážného, netradičního, jdoucí za hranice všednosti. Chtějí zkoušet, experimentovat, a to jak v rodinném, pracovním i milostném životě. A tak jsme v naší nové kampani vsadili na extrémnost.“

Na vizuálech tak najdete například mladíka, jež se chystá užít si společnost hned dvou dívek najednou nebo mladý pár coby dominu a jejího otroka.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Marek Výborný byl položen dotaz

Podle čeho soudíte, že mají lidovci nárok na post předsedy Sněmovny?

Proč zrovna vy? A nebylo tomu vždy, i za vás tak, že post měla strana vládní koalice? Navíc, co si pamatuji, vy jste nedali SPD ani post místopředsedy, i když by to odpovídalo výsledku voleb. Nepřijde vám to tak nyní až pokrytecké si tento post nárokovat? Že se vám nelíbí Okamura není podle mě argum...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

JCCR: Jižní Čechy voní pečenou husou a mladým vínem

22:03 JCCR: Jižní Čechy voní pečenou husou a mladým vínem

Svatomartinské hody jsou tradičním vyvrcholením gastronomické sezóny.