Tesco Mobile míří na mladé cover verzí své imageové kampaně

02.04.2014 17:34 | Zprávy

Tesco Mobile, který díky úspěšné imageové kampani, kvalitním službám a srozumitelné nabídce upevnil svou pozici v silné trojce virtuálních mobilních operátorů, se rozhodl zacílit speciální „podkampaní“ na mladé. Jak? Důrazem na netradiční životní situace.

Tesco Mobile míří na mladé cover verzí své imageové kampaně
Foto: red
Popisek: Tesco mobile

„Tak jako jsme v naší hlavní kampani vsadili na každodenní situace našich klientů, tak se v kampani zaměřené na mladé snažíme naopak zaujmout znázorněním situací, které nejsou úplně typické a běžné,“ říká Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile. „Všichni mladí chtějí zažít něco odvážného, netradičního, jdoucí za hranice všednosti. Chtějí zkoušet, experimentovat, a to jak v rodinném, pracovním i milostném životě. A tak jsme v naší nové kampani vsadili na extrémnost.“

Na vizuálech tak najdete například mladíka, jež se chystá užít si společnost hned dvou dívek najednou nebo mladý pár coby dominu a jejího otroka.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Mgr. Jiří Růžička byl položen dotaz

Cesta do Tibetu

Nic proti té cestě jako takové, ale je pravda, že jste na oslavu narozenin Dalajlámy letěli za peníze z našich daní dokonce snad vládním speciálem? A pokud ano, jaký má taková cesta pro nás jako občany přínos? A kolik nás přesně stála? PS: Podle mě by u každé zahraniční cesty z našich peněz měly být...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Projekt těžby a zpracování lithia je realizovatelný

10:34 ČEZ: Projekt těžby a zpracování lithia je realizovatelný

Strategický projekt těžby a zpracování lithia v Ústeckém kraji pokročil do další fáze. Společnost Ge…