„Když jsme letos překonali stovku, měli jsme 200 tisíc zákazníků jako jakousi pomyslnou metu,“ říká Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile. „A tu jsme nyní zdolali mnohem rychleji, než jaké byly původně naše plány. Považujeme to v tomto konkurenčním prostředí za veliký úspěch a zpětnou vazbu od klientů, kteří oceňují produkty a služby, které jim nabízíme a poskytujeme. Z komunikace s našimi klienty víme, že na Tesco Mobile oceňují nejen zázemí velkých partnerů, jakými jsou Tesco a O2, ale také profesionální zákaznická péče a v neposlední řadě i komunikační styl, kterým se odlišujeme od ostatních virtuálů.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva