Tesco Mobile překonal hranici 200 tisíc zákazníků

23.09.2014 8:02 | Zprávy

Od března letošního roku dokázal virtuální operátor Tesco Mobile získat 120 tisíc nových zákazníků. Díky tomu překonal aktuální magickou hranici 200 tisíc zákazníků. Letošní rok pro Tesco Mobile představoval veliký zlom. Díky kompletní změně image, zjednodušení a zkvalitnění služeb, ale v neposlední řadě také díky zajímavé nabídce volání, akcím typu Zlatá SIM a efektivnímu využití komunikačních kanálů, je nejrychleji rostoucím virtuálem, který určuje vývoj na českém trhu.

Tesco Mobile překonal hranici 200 tisíc zákazníků
Foto: red
Popisek: Tesco mobile

„Když jsme letos překonali stovku, měli jsme 200 tisíc zákazníků jako jakousi pomyslnou metu,“ říká Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile. „A tu jsme nyní zdolali mnohem rychleji, než jaké byly původně naše plány. Považujeme to v tomto konkurenčním prostředí za veliký úspěch a zpětnou vazbu od klientů, kteří oceňují produkty a služby, které jim nabízíme a poskytujeme. Z komunikace s našimi klienty víme, že na Tesco Mobile oceňují nejen zázemí velkých partnerů, jakými jsou Tesco a O2, ale také profesionální zákaznická péče a v neposlední řadě i komunikační styl, kterým se odlišujeme od ostatních virtuálů.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

Tesco Mobile

autor: Tisková zpráva

style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %

16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %

ČEZ letos zprovoznil už 74 nových stanic, v síti jich je momentálně celkem 916. Výstavbu táhnou ultr…