Tisíce zaměstnanců Deutsche Post DHL se zapojilo do mezinárodního Světového dne životního prostředí

18.06.2014 13:30 | Zprávy

Při příležitosti Světového dne životního prostředí vyhlášeného organizací OSN vyzvala společnost Deutsche Post DHL, přední světový dodavatel poštovních a logistických služeb, svých 480 000 zaměstnanců k akci – k účasti na aktivitách na ochranu životního prostředí a klimatu.

Tisíce zaměstnanců Deutsche Post DHL se zapojilo do mezinárodního Světového dne životního prostředí
Foto: red
Popisek: DHL

Tato forma angažovanosti však není jen jednorázovým krokem: Již v roce 2009 spustila Skupina program GoGreen, který představuje celkovou strategii snižování uhlíkových emisí větší efektivností provozů i zajištěním uhlíkově neutrálních přepravních služeb. Dne 5. června se zaměstnanci po celém světě zapojují do specifických ekologických a charitativních akcí, při kterých se často setkávají i se zákazníky a partnery. V bonnské centrále se všichni činí celý den: Probíhají testovací jízdy na elektrických kolech a vozidlech, společnost předvádí své vlastní elektrické vozidlo StreetScooter, realizují se cyklistické akce i informační události s tématem ochrany životního prostředí. Program GoGreen či iniciativa „Do práce na kole“ jsou jen dva příklady, které dokazují, že ochrana životního prostředí a klimatu má ve společnosti Deutsche Post DHL po celý rok vysokou prioritu.

„Světový den životního prostředí nám každým rokem dává příležitost si uvědomit, v jakém žijeme prostředí a klimatu. Zvláště příjemné je, že mnohé z těchto aktivit pod hlavičkou Světového dne životního prostředí jsou prováděny zaměstnanci i zákazníky společně. Velmi často z nich vznikají dlouhodobé projekty, které nesou myšlenku udržitelnosti po celý rok,“ říká Christof Ehrhart, EVP Corporate Communication and Responsibility Deutsche Post DHL. „Program GoGreen je velmi dobrým příkladem trvalé snahy o ekologický přínos. Od samotného počátku neustále zlepšujeme naši uhlíkovou účinnost a jsme již v půlce cesty ke splnění cíle, který si naše společnost předsevzala, a to do roku 2020 zlepšit uhlíkovou účinnost o 30 procent ve srovnání s rokem 2007. Ochrana životního prostředí je nedílnou součástí firemní strategie a odráží se v několika pravidlech, například pro spotřebu papíru, při zajišťování nákupu materiálů a služeb nebo při investování.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Kateřina Konečná byl položen dotaz

Vystoupení z EU

Nemyslíte, že když vystoupíme z EU, vedlo by to jen k tomu, že by se rozhodovalo o nás bez nás? Protože na evropském trhu jsme dost závislý.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká televize: Večerníček přináší pohádky už šedesát let

7:23 Česká televize: Večerníček přináší pohádky už šedesát let

Malý kluk v papírové čepici, který každý večer přináší nejen dětem televizní pohádky na dobrou noc, …