Je to poprvé, kdy společnost Unilever navázala spolupráci se dvěma celosvětovými hnutími tohoto rozsahu. Kooperace bude probíhat prostřednictvím kampaně Unilever brightFuture, která podporuje jednání spotřebitelů směrem k udržitelnějšímu chování. Na základě těchto nových partnerství a rostoucího portfolia značek se Unilever letos připojí k masovým sociálním hnutím na podporu ambiciózního plánu udržitelného rozvoje a cílů v oblasti klimatu.
Unilever bude spolupracovat s Live Earth: Road to Paris a Global Citizen, aby pomohl nalézt řešení napříč propojenými problémy udržitelného rozvoje a změny klimatu.
„Rok 2015 je kritický okamžik, kdy máme příležitost dohodnout všestrannou agendu, která bude řešit chudobu a nerovnost, a zároveň každý z nás musí podniknout kroky k ochraně jediné planety, kterou máme. Jako firma můžeme využít naše zdroje, odborné znalosti a vliv, abychom pomohli našim zákazníkům konat. Dnes se přidáváme k podpoře růstu hnutí občanů a náročné transformaci podniků,“ komentuje uzavření spolupráce Paul Polman, generální ředitel společnosti Unilever.
Spolupráci hodnotí kladně i Hugh Evans, generální ředitel The Global Poverty Project: „Podpora ze strany Unileveru nám dala možnost povzbudit miliony lidí připojit se k hnutí, které může ukončit extrémní chudobu do roku 2030. Závazek Unileveru podporovat lidi k převzetí iniciativy a změně systémů a politiky, které vedou miliony lidí k chudobě, je pozoruhodný. Unilever je příklad globálního občana a my jsme poctěni, že jsme na této cestě společně.“
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva



