Úřad práce: Na Call centrum ÚP ČR mohou volat i neslyšící

29.03.2020 10:21 | Zprávy

Úřad práce ČR zavedl v rámci snahy o zajištění ochrany zdraví klientů a zaměstnanců bezpečnostní opatření, která omezují osobní kontakt s veřejností. Lidé s ním mohou komunikovat především elektronickou cestou či telefonicky. Aby potřebné informace mohli získat i lidé se sluchovým či jazykovým handicapem, spustil v rámci Call centra podporu doslovného přepisu řeči operátorů v reálném čase.

Úřad práce: Na Call centrum ÚP ČR mohou volat i neslyšící
Foto: Hans Štembera
Popisek: Úřad práce

Službu zajišťují profesionální přepisovatelé sociálního podniku Transkript online, jejichž vysoká rychlost psaní na klávesnici umožňuje časově efektivní a plnohodnotný rozhovor mezi volajícím klientem a operátorem.

Online službu efektivně využijí lidé nedoslýchaví, ohluchlí či nositelé kochleárního implantátu, kteří potřebují zprostředkovat řeč operátora psanou formou. A může usnadnit komunikaci i seniorům s poruchami sluchu nebo cizincům, jimž psaný text podstatně usnadňuje porozumění mluvené řeči při telefonické komunikaci.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Zuzana Majerová byl položen dotaz

Co by EU měla z toho, kdyby nás zatáhla do války?

Vy tvrdíte, že se o to pokouší. Proč by to dělala? A k té mírové iniciativě Trupma. Podle vás je jeho návrh vůči Ukrajině spravedlivý? Nezohledňuje jen zájmy USA a Ruska?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP: Zmodernizovaná stanice metra Pankrác opět slouží cestujícím

19:15 DPP: Zmodernizovaná stanice metra Pankrác opět slouží cestujícím

Od dnešní 14. hodiny vlaky metra na lince C opět zastavují ve stanici Pankrác.