V Brně opět ocenili nejlepší projekty v turismu

24.01.2017 8:39 | Zprávy

Na závěr prvního dne mezinárodních veletrhů cestovního ruchu GO®IONTOUR byla na brněnském výstavišti slavnostně předána ocenění v soutěži Velká cena cestovního ruchu.

V Brně opět ocenili nejlepší projekty v turismu
Foto: icot.cz
Popisek: V kategorii Nejlepší jednotná kampaň vyhrál Jihočeský kraj s kampaní „Jižní Čechy olympijské 2016“

V desátém ročníku prestižní ankety hodnotila odborná porota elektronické projekty v oblasti cestovního ruchu, propagační kampaně, turistické produkty či lázeňské a wellness balíčky. Oceněn byl také nejlepší startupový projekt v cestovním ruchu. Široká veřejnost pak stejně jako v minulých letech rozhodla o vítězi v kategorii Cestovní kancelář roku.

Smyslem soutěže Velká cena cestovního ruchu je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru. Vyhlašovatelé z vydavatelského domu C.O.T. media a ze společnosti Veletrhy Brno chtějí soutěží přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky.

„V jubilejním desátém ročníku Velké ceny cestovního ruchu jsme se rozhodli zachovat to nejlepší z minulých let a zároveň přistoupit k inovacím,“ komentuje posun soutěže jednatelka společnosti C.O.T. media Eva Frindtová a doplňuje: „S ohledem na vývoj trhu a rostoucí roli moderních technologií jsme upravili parametry některých soutěžních kategorií a nově přistoupili k ocenění nejlepšího startupu v cestovním ruchu.“ Hodnocení přihlášených projektů přitom měli na starost odborníci na slovo vzatí. „Stejně jako v minulých letech jsme do poroty přizvali odborníky na cestovní ruch, marketing, komunikaci i další obory,“ vysvětluje ředitel projektu GO&REGIONTOUR společnosti Veletrhy Brno Miloň Mlčák a dodává: „Cestovní kancelář roku nám svými hlasy pomohli vybrat ti nejpovolanější, totiž zákazníci všech cestovních kanceláří působících na tuzemském trhu.“

V kategorii Nejlepší jednotná kampaň hodnotila porota – stejně jako v uplynulých ročnících - soubor materiálů spojených s jednou marketingovou kampaní. Jako nejlepší letos porota ohodnotila kampaň „Jižní Čechy olympijské 2016“.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Šedá ekonomika

Jak jste s šedou ekonomikou bojovali vy nebo to nepovažujete za něco, co je třeba řešit? A k tomu komplikování života podnikatelů, nemyslíte, že hlavně pro ty menší podnikatele byla dost rána pod pás, když jste jim zrovna Vy zvýšili odvody, a to dost drasticky? Podpoříte teď ANO, které je chce sníži...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Na Mariánském náměstí se opět rozhořelo Betlémské světlo

22:08 MHMP: Na Mariánském náměstí se opět rozhořelo Betlémské světlo

Na pražský magistrát znovu doputovalo Betlémské světlo, které od skautů převzali primátor Bohuslav S…