V Brně opět ocenili nejlepší projekty v turismu

24.01.2017 8:39 | Zprávy

Na závěr prvního dne mezinárodních veletrhů cestovního ruchu GO®IONTOUR byla na brněnském výstavišti slavnostně předána ocenění v soutěži Velká cena cestovního ruchu.

V Brně opět ocenili nejlepší projekty v turismu
Foto: icot.cz
Popisek: V kategorii Nejlepší jednotná kampaň vyhrál Jihočeský kraj s kampaní „Jižní Čechy olympijské 2016“

V desátém ročníku prestižní ankety hodnotila odborná porota elektronické projekty v oblasti cestovního ruchu, propagační kampaně, turistické produkty či lázeňské a wellness balíčky. Oceněn byl také nejlepší startupový projekt v cestovním ruchu. Široká veřejnost pak stejně jako v minulých letech rozhodla o vítězi v kategorii Cestovní kancelář roku.

Smyslem soutěže Velká cena cestovního ruchu je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru. Vyhlašovatelé z vydavatelského domu C.O.T. media a ze společnosti Veletrhy Brno chtějí soutěží přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky.

„V jubilejním desátém ročníku Velké ceny cestovního ruchu jsme se rozhodli zachovat to nejlepší z minulých let a zároveň přistoupit k inovacím,“ komentuje posun soutěže jednatelka společnosti C.O.T. media Eva Frindtová a doplňuje: „S ohledem na vývoj trhu a rostoucí roli moderních technologií jsme upravili parametry některých soutěžních kategorií a nově přistoupili k ocenění nejlepšího startupu v cestovním ruchu.“ Hodnocení přihlášených projektů přitom měli na starost odborníci na slovo vzatí. „Stejně jako v minulých letech jsme do poroty přizvali odborníky na cestovní ruch, marketing, komunikaci i další obory,“ vysvětluje ředitel projektu GO&REGIONTOUR společnosti Veletrhy Brno Miloň Mlčák a dodává: „Cestovní kancelář roku nám svými hlasy pomohli vybrat ti nejpovolanější, totiž zákazníci všech cestovních kanceláří působících na tuzemském trhu.“

V kategorii Nejlepší jednotná kampaň hodnotila porota – stejně jako v uplynulých ročnících - soubor materiálů spojených s jednou marketingovou kampaní. Jako nejlepší letos porota ohodnotila kampaň „Jižní Čechy olympijské 2016“.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: komerční tisková zpráva

Mgr. Karel Krejza byl položen dotaz

Je pravda, že armáda sbírá informace o opozičních politicích?

Jestli ano, tak v čem je pak tato vláda jiná než komunisti, které také sbírali na své protivníky kompro? A kde máme jistotu, že se takto nesbírají informace i třeba o nás, co třeba ne vždy souhlasíme s tím, co tato vláda dělá? Ono už to, že se snažíte jiné názory je podle mě dost smutné, i když vy t...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Na Olomoucku načerpala elektroauta o 85 % bezemisní elektřiny více

22:31 ČEZ: Na Olomoucku načerpala elektroauta o 85 % bezemisní elektřiny více

Meziroční růst celkově odebrané bezemisní elektřiny o 85 % zaznamenaly v 1. pololetí stanice ČEZ pro…